گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

کلمات کلیدی

.

دانلود هبلکس یا بتن سبک چیست؟

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

پرسشنامه خودپنداره ریاضی (صالح صدق پور و همکاران

دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت انواع اختلالات خلقی و شخصیتی

پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت بررسی طرح درس جامعه شناسی کار و بیکاری

جواب تمرینات کتاب 3 American English File Workbook

پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسئله

فوبی اجتماعی اضطراب

آموزش نرم افزار GeneRunner

1396)

پاورپوینت نظریه X و Y داگلاس مک گریگور.

دانلود تست هوش وکسلر بزرگسالان (WAIS-R) دکتر براهنی و همکاران

پاورپوینت آنچه مردان باید در مورد خود و همسرانشان بدانند.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد

ترجمه مقاله تاریخ حسابداری و انتقال سرمایه داری در انگلستان

پروژه طراحی

تحلیل و آنالیز بالابر دو ستونه اتومبیل

پاورپوینت روان درمانی مراجع محور کارل راجرز

دانلود نقشه هواپیمای فومی f 22

تصویر سازی کدینگ فوق العاده راحت و آسان 100 درصد تضمینی

نظم دهنده پلاستیکی لباس

پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

دانلود پروژه بررسی مشکلات امنیتی در تجارت الکترونیک

پیوندها

۲۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۷
مهر
۹۹

دانلود تحقیق درباره شخصیت و ویژگی شخصیت مدیران word

هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و ویژگی شخصیت مدیران با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 31
حجم 73 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و ویژگی شخصیت مدیران با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

شخصیت

2-15. نظریه­ های شخصیت

2-16. نظریه شخصیتی پنج بزرگ

2-17. ویژگی شخصیتی مدیران

2-18. شخصیت و کار

2-19. تحقیقات انجام شده در داخل کشور

2-20. تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

منابع

 

 

 

نظریه شخصیت بیش از هر فرد دیگری، تحت تأثیر زیگموند فروید قرار داشته است. نظام روان­کاوی او اولین نظریه رسمی شخصیت بود و در حال حاضر مشهورترین آن است. در واقع نفوذ فروید به قدری عمیق بوده است که به رغم ماهیت بحث ­برانگیز بودن آن،‏ کار وی برای بیش از یک قرن بعد گسترده‌ترین سبک پذیرفته شده برای بحث درباره شخصیت باقی خواهد ماند (شولتز و شولتز، 1998؛ به نقل از سید محمدی، 1378).

 

 

به نظر فروید، تعیین­کننده اصلی رفتارهای بشر همین عوامل ناخودآگاه هستند و از سه قسمت عمده ساخته شده است که عبارتند از نهاد، خود و فراخود. این سه عنصر اساسی شخصیت به نحو مداوم و متقابلی بر یکدیگر تأثیر می­گذارند و تأثیر می­پذیرند. در حالی که علی­الاصول از لحاظ ساختاری و کنش و عناصر تشکیل دهنده و پویایی با یکدیگر به طرز مشخصی متفاوتند. از نظر فروید رفتار یا روان یا شخصیت انسان همیشه محصول ارتباط متقابل تعامل یا تمامی این سه دسته از عوامل می­باشد (شاملو‏، 1363).

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۲۷
مهر
۹۹

پاورپوینت نظریه نمونه گیری محرک ویلیام کی استیس

پاورپوینت نظریه نمونه گیری محرک ویلیام کی استیس در 39 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 39
حجم 4214 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

پاورپوینت نظریه نمونه گیری محرک ویلیام کی استیس در 39 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

نظریه نمونه گیری محرک ویلیام کی استیس

الگوی یادگیری مارکوف استیس

آزمایش جفت های متداعی

استیس و روان شناسی شناختی

اهمیت حافظه

الگوی آرایش شناختی: رده بندی و طبقه بندی

نظریه نمونه گیری

دیدگاه استیس درباره تقویت

یادگرفتن یادگیری

جایگاه فعلی الگوهای ریاضی یادگیری

ارزش یابی از نظریه استیس

خدمت ها

انتقاد ها

 

بخشی از متن

مقدمه

استیس سال 1919 در مینه اپولیس واقع در مینه سوتا متولد گردید. وی از دانشگاه مینه سوتا فارغ‌التحصیل شد. در آنجا دانشجوی اسکینر بود. بعد از گرفتن دکترا، به دانشگاه ایندیانا رفت. وی پس از بازگشت از ارتش آمریکا در پایان جنگ جهانی دوم، موقعیت حرفه‌ای‌اش را به‌عنوان یکی از بانیان نظریه ریاضیاتی یادگیری مستحکم ساخت.

با ظهور کامپیوترهای دارای سرعت و ظرفیت بالا، مدل استیل، اساس هوش مصنوعی شد. استیل از دانشگاه ایندیانا به دانشگاه استنفورد رفت و ازآنجا به دانشگاه را کفلر در نیویورک عزیمت کرد و سرانجام به دانشگاه هاروارد رفت و دوباره با اسکینر همکاری را از سر گرفت.

بعد از بازنشستگی از هاروارد به بلومینگتون واقع در ایند یانا بازگشت و به فعالیت‌های خود ادامه داد. یکی از بارزترین فعالیت‌های استیس در نظریه یادگیری، مدلی است که از هوش ارائه داد. که در آن نرخ تغییر در دانش انسان را برابر با نتیجه هوش او و تفاوت بین سطح فعلی دانش و آگاهی‌شان دانست.علت شهرت استیس نظریه آماری یادگیری اوست

استیس در سال 1997 مدال علم را که بالاترین افتخاری است که از سوی بنیاد ملی علم به کسی داده می‌شود دریافت کرد. در حکم این جایزه آمده است:”برای نظریه‌های بنیادین مربوط به شناخت و یادگیری که زمینه‌ی روانشناسی آزمایشی را تغییر داد و به علم شناختی کمی منجر شد. روش‌های پیشگام او درباره‌ی الگوهای کمی و تأییدش بر دقت و استواری علمی معیاری شد برای علم روانشناسی جدید نظریه استیس را می‌توان کوششی برای کمی کردن نظریه گاتری دانست. نظریه گاتری به‌گونه‌ای فریبنده ساده به نظر می‌رسد؛ پاسخ‌ها در یک کوشش واحد به محرک‌ها پیوند می‌خورند. وقتی‌که شخص به طرح پرسش درباره‌ی آن می‌پردازد، مثلاً اینکه ماهیت یک محرک به‌تفصیل چیست، به‌زودی متوجه می‌شود که این نظریه بسیار پیچیده‌تر از آن است که نخست به تصور درمی‌آید. استیس این پیچیدگی را موردپژوهش قرار داده و مدلی را ارائه کرده است که به‌خوبی روشنگر مطلب است.

نظریه نمونه گیری محرک: ویلیام کی استیس

استیس نظریه نمونه گیری محرک را مطرح ساخت که فرضیات این نظریه به شرح زیر می باشد.

فرض یک. موقعیت یادگیری شامل تعدادی زیاد اما محدود از عناصر محرک است. این عناصر شامل چیزهای فراوانی شامل شرایط آزمایشی چون نور، رنگ، منظره، اهرم در جعبه اسکینر یا گذرگاه ماز T شکل یا محرک های در حال تغییر مثل رفتار آزمایشگر، دما، صداهای اضافی داخل و خارج اتاق، شرایط درونی مانند خستگی یا سردرد هستند که آزمودنی در آغاز یک کوشش آزمایشی آنها را تجربه می کند. همه این عناصر محرک بر روی هم با علامت S نشان داده می شود.

فرض دوم. همه پاسخ هایی که داده می شود به یکی از ۲ طبقه زیر تعلق میگیرد:

          اگر پاسخ همان است که آزمایشگر انتظار دارد به آن پاسخ A1 گفته می شود.

          اگر پاسخ چیزی به غیر از پاسخ مورد انتظار آزمایشگر باشد نادرست است و A2 نام دارد.

فرض سوم. همه عناصر در S یا به A1 و یا به A2 متصلند. یک موقعیت همه یا هیچ است: همه عناصر محرک در موقعیت یادگیری یا به پاسخ مورد نظر یعنی درست A1 یا به پاسخ نامربوط یعنی غلط A2 شرطی شده اند. عناصر شرطی شده به A1 پاسخ های A1 را فرا می خوانند و عناصر شرطی شده به A2 پاسخ های A2 را ایجاد می کنند.

فرض چهارم. یادگیرنده تنها بخش کوچکی از محرک های موجود در هر کوشش را تجربه می کند و فرض بر این است که حجم نمونه در تمام مدت آزمایش ثابت باقی می ماند. مقدار ثابت S که در آغاز هر کوشش یادگیری تجربه می شود با علامت تتا Ө نشان داده می شود.

فرض پنجم. وقتی که پاسخی رخ می دهد یک کوشش یادگیری خاتمه میابد.

فرض ششم. از آنجا که در پایان یک کوشش یادگیری تتا به S باز می گردد و از آنجا که تتا نمونه گیری شده در آغاز یک کوشش یادگیری جنبه تصادفی دارد، نسبت عناصر شرطی شده به A1 در S در آغاز هر کوشش جدید در عناصر تتا منعکس خواهد شد.

هم استیس و هم حال فرض می کنند که در مراحل اولیه آزمایش یادگیری بیشتر از مراحل بعدی یادگیری انجام می شود.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۲۶
مهر
۹۹

پاورپوینت بررسی معماری برج رادکان قوچان

در این فایل برج رادکان واقع در قوچان مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 22 سلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.


مشخصات فایل

تعداد صفحات 22
حجم 11777 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی معماری برج رادکان قوچان

 

برج رادکان دارای گنبدی مخروطی شکل است که ساختمان آن احتمالا در سال 607 قمری به پایان رسیده است. تاریخ احداث برج رادکان را ماکس افن برشم آلمانی سال 600 و اندی هرتسفلد سال 680 ذکر کرده اند. هرتسفلد برج رادکان را مقبره یکی از حکام مغول می داند که برخی وی را امیر ارغوان مغول می داند....

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

معمار

موقعیت

سبک

معنی واژه

تاریخچه

موقعیت روستا رادکان

بانی برج

ورودی ها

مشخصات بنا

ویژگی نما

ویژگی درها

تزیینات

ویژگی بنا

کاربری بنا

پلان

نما

مقطع

و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۲۶
مهر
۹۹

پاورپوینت خستگی تصمیم گیری چیست

پاورپوینت خستگی تصمیم گیری چیست شامل 28 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

تعداد صفحات 28
حجم 4077 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

پاورپوینت خستگی تصمیم گیری چیست

 

پاورپوینت خستگی تصمیم گیری چیست شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

گاهی پیش می‌آید در میانهٔ روز دیگر توان انتخاب‌کردن نداریم. از صبح پی‌درپی تصمیم گرفته‌ایم و از جایی‌ به بعد در موقعیت تصمیم گیری، یا آن را به دیگران واگذار می‌کنیم یا به تأخیر می‌اندازیم. اضطراب ناشی از تصمیم‌گیری‌ در کسانی رایج است که باید به‌طور پیوسته تصمیم بگیرند و انتخاب کنند. این نشانهٔ پدیده‌ای‌ست به‌نام خستگی تصمیم گیری. در این مطلب شما را با نشانه‌های خستگی تصمیم گیری و تأثیر آن در کاهش بهره وری و انگیزه آشنا می‌کنیم. همچنین توصیه‌هایی برای کاهش آن ارائه می‌کنیم.

ساعت ۳ بعدازظهر است؛ خسته‌اید و هنوز ۳ جلسهٔ دیگر پیش‌رو دارید. به‌سراغ بسته بادام‌زمینی در کشوی‌تان می‌روید اما یادتان می‌آید که تمام شده‌ است. خودتان را جمع می‌کنید و به قرار بعدی می‌رسید. وقتی زمان تصمیم‌گیری می‌شود، ترجیح می‌دهید آن را به تعویق بیندازید تااینکه تصمیم نامناسبی بگیرید. حاضران در جلسه، نگاهی از روی ناشکیبایی به شما می‌اندازند! در جلسهٔ بعدی راه‌حل‌های پیشنهادی باعث سردرگمی‌تان می‌شوند. صدایی در سرتان از دیگران درخواست می‌کند که به‌جای شما تصمیم بگیرند. این‌طور نیست که شما نظری نداشته باشید؛ اما دیگر نایی برای‌تان نمانده! پس از تصمیم‌گیری‌های بی‌شمار، اکنون به جایی رسیده‌اید که توانایی گرفتن تصمیم‌ درست را ندارید. به سخن دیگر، هرچه تصمیم‌های بیشتری بگیریم، در ارزیابی گزینه‌های مختلف و انتخاب گزینهٔ مناسب ضعیف‌تر عمل خواهیم کرد.

خستگی تصمیم‌ گیری چیست؟

اصطلاح خستگی تصمیم گیری یا خستگی تصمیم را نخستین بار دکتر «رُی باومیستر» (Roy F. Baumeister)، روان‌شناس اجتماعی، براساس نظریهٔ «تهی‌شدن نفس» فروید به‌کار برد. تهی‌شدن نفس همراه با کاهش اراده و مدیریت رفتار است. برمبنای مقالات «باومیستر»، خستگی ذهنْ اراده و اختیار را از بین می‌برد!

مثلا پس از یک روز شلوغ، پر از تصمیم‌گیری‌های ریز و درشت، به خانه می‌رسید. همسرتان از شما می‌پرسد: «شام چی می‌خوری؟» و شما با گفتن «هیچی»، خودتان را راحت می‌کنید! این پاسخ بر توانایی و بهره‌وری‌تان تأثیر می‌گذارد، زیرا جسم و ذهن‌تان تغذیه نمی‌شود. گزینهٔ دیگر این است که انتخاب را به‌عهده همسرتان بگذارید یا از منوی رستوران‌ یا تهیه‌غذای سر کوچه‌تان غذایی را تصادفی سفارش دهید. این کار را انجام می‌دهیم چون خسته‌ایم و برای‌مان ساده‌تر است که تصمیم‌گیری را به دیگری یا به تصادف واگذار کنیم! «باومیستر» در کتاب «اراده: بازکشف بزرگ‌ترین قدرت انسان» چنین نتیجه می‌گیرد:

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

خستگی تصمیم‌ گیری چیست؟

چطور از خستگی تصمیم‌ گیری اجتناب کنیم و تصمیم‌های بهتری بگیریم

جمع‌بندی

 

عنوان :  خستگی تصمیم گیری چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 28

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

خستگی تصمیم گیری چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۲۶
مهر
۹۹

پاورپوینت اختلال اضطراب جدایی

پاورپوینت اختلال اضطراب جدایی در 26 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 26
حجم 4244 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

پاورپوینت اختلال اضطراب جدایی در 26 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

اختلال اضطراب جدایی بر اساس راهنمای آماری تشخیصی اختلالات روانشناختی

معیارهای DSM5 برای اختلال اضطراب جدایی

موضوعات تشخیصی مرتبط با فرهنگ

موضوعات تشخیصی مرتبط با جنسیت

سبب شناسی اختلال اضطراب جدایی

همه گیرشناسی اختلال اضطراب جدایی

اختلالات همراه اختلال اضطراب جدایی

درمان اختلال اضطراب جدایی

سیر و پیش آگهی اختلال اضطراب جدایی

 

بخشی از متن

مقدمه

اختلال اضطراب جدایی (Separation Anxiety Disorder) نوعی اختلال روانشناختی است که در آن، فرد به علت جدا شدن از خانه یا از افرادی که به آنها وابستگی عاطفی زیادی دارد (پدر، مادر، پدر بزرگ، مادر بزرگ، فرزندان، و یا خواهران و برادران) به شدت مضطرب می‌شود.

اختلال اضطراب جدایی بر اساس راهنمای آماری تشخیصی اختلالات روانشناختی

اضطراب جدایی می‌تواند در جنبه‌های مختلف زندگی (مثلاً، در عملکرد تحصیلی یا اجتماعی) نابسامانی شدید به وجود آورد.

توجه داشته باشید که اختلال اضطراب جدایی را نباید با اضطراب جدایی اشتباه گرفت.

اضطراب جدایی یک مرحله‌ی رشدی طبیعی است که در نوزادان سالم با دلبستگی از نوع امن روی می‌دهد.

کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی، بعدها، با احتمال بیشتری به ADHD، اختلال دو قطبی، اختلال وحشت زدگی و یا سایر اختلالات مبتلا می‌شوند.

اضطراب جدایی معمولاً در ۱۲ تا ۱۸ ماهگی روی می‌دهد. اما اختلال اضطراب جدایی برای اولین بار معمولاً در سال‌های پیش دبستانی مشاهده می‌شود.

این اختلال ممکن است در هر سنی آغاز شود، اما شروع آن در نوجوانی و بزرگسالی نادر است

(یکی از معیارهای DSM-IV شروع این اختلال تا قبل از ۱۸ سالگی بود، اما در DSM-5 این معیار حذف شده است).

اختلال اضطراب جدایی به صورت ترس یا شدید در مورد جدایی از خانه یا اشخاص دلبسته بروز می‌کند.

اضطراب در این افراد متناسب با سطح رشدی آنها نمی‌باشد. افراد مبتلا به این اختلال در زمینه جدایی از اشخاص دلبسته اصلی، خانه، سلامتی یا مرگ اشخاص دلبسته‌ی اصلی و وقایع ناگوار برای خودشان بیش از اندازه و به طور مکرر اضطراب را تجربه می‌کنند.

تنها ماندن در خانه و اتاق، تنها خوابیدن، رفتن به اردو، خوابیدن در خانه‌ی دوستان، موقعیت‌هایی است که کودکان مبتلا به علت تجربه اضطراب از آن امتناع می‌کنند. نشانه‌های جسمانی هم در کودکان هم در بزرگسالان وجود می‌آید.

علائم این اختلال در کودکان و نوجوانان کوچکتر از ۱۸ سال حداقل ۴ هفته و در بزرگسالان اغلب ۶ ماه باید ادامه داشته باشد. و مانند سایر اختلالات روانشناختی باید در زمینه‌های اجتماعی، شغلی، تصیلی و زمینه‌های مهم دیگر اختلال ایجاد کند.

کودکان خردسال، در مقایسه با کودکان بزرگ تر و نوجوانان، وقت بیش تری را با والدین می‌گذرانند.

بنابراین، مواقعی که امکان جدایی پیش می‌آید ممکن است در سناریوهای مختلفی قرار داشته باشند، به این صورت که کودکان خردسال وقتی می‌خواهند به مهد کودک یا کلاس اول بروند، کودکان بزرگ تر وقتی می‌خواهند به اردوی یک هفته‌ای بروند.

بچه‌های سال‌های آخر دبیرستان زمانی که می‌خواهند به کالج بروند و بزرگسالانی که در دانشگاه یک شهرستان دیگر قبول شده‌اند یا برای کار به آن جا انتقالی گرفته‌اند، ممکن است اضطراب جدایی بسیار شدیدی نشان دهند.

تعداد اختلالات اضطرابی که تا نوجوانی و بزرگسالی ادامه می‌یابند بسیار اندک است.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۲۵
مهر
۹۹

پاورپوینت آموزش درس چهارم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی (چگونه تصمیم بگیریم ؟)

پاورپوینت آموزش درس چهارم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی (چگونه تصمیم بگیریم ؟) در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

تعداد صفحات 19
حجم 2109 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

پاورپوینت آموزش درس چهارم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی (چگونه تصمیم بگیریم ؟) در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

توضیحات

پاورپوینت آموزش درس چهارم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی ( چگونه تصمیم بگیریم ؟  ) ، تشکیل شده از  19  اسلاید زیبا و جذّاب ، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس ششم طراحی شده است .

اولیای محترم نیز می توانند جهت کسب آمادگی برای یادگیری بهتر فرزندانشان و همچنین سنجش سطح یادگیری درس ، از این فایل آموزشی در منزل استفاده نمایند .

آموزش های ارائه داده شده در این فایل کاملاَ مطابق متن درس می باشد .

دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی همراه با چند مثال ساده با مفاهیمی مانند : مراحل یک تصمیم گیری صحیح ، اهمیت تفکّر ، پیش بینی کردن نتایج تصمیم گیری ، ارزش مشورت در تصمیم گیری و تصمیم گیری به موقع ، آشنا می شوند .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۲۵
مهر
۹۹
پاورپوینت زبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pptx
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
پاورپوینت زبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت زبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML

 

پاورپوینت زبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML دارای 26 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

مفهوم حقیقت مجازی

حقیقت مجازی Virtual Reality :

شبیه سازی فضای سه بعدی توسط تکنیکهای نرم افزاری روی فضایی که ذاتا دوبعدی است، بگونه ای که کاربر میتواند به غیر از مشاهده این فضا در آن سیر کرده و در محیط تغییراتی را نیز ایجاد نماید

مثال: چرخاندن یک صفحه شطرنج و نگریستن به آن از زوایای مختلف و جابجا کردن مهره ها

قابلیت تغییر اشیاء در محیط VR بدلیل حفظ دقیق مشخصات و مختصات هر شی در محیط

نگاشت بعد سوم روی فضای دوبعدی با استفاده از روشهای پرسپکتیو

مقایسه حقیقت مجازی با محیطهای چندرسانه ای

شباهت بدلیل وجود صدا و تصویر در هر دو

پیدایش و رشد همزمان هر دو در دنیای تکنولوژی اطلاعات

تفاوت 1: دوبعدی بودن محیطهای چندرسانه ای مانند فیلم و تصاویر متحرک و در مقابل سه بعدی بودن اشیا در محیط VR و داشتن پارامتر ارتفاع علاوه بر مختصات طول و عرض

تفاوت 2: عدم امکان تغییر در محیطهای چندرسانه ای و در عوض محاوره ای بودن محیط VR مانند تغییر زاویه دید، جابجا کردن اشیا و غیره

کاربر خود را در محیط VR احساس میکند( بوسیله عینکهای ویژه و یا کلاههای مخصوصی بنام HMD مخفف Head Mounted Display

توجه به اثرات و تعاملات اشیاء یک صحنه بر روی یکدیگر

پردازشهای موتور تفسیر برای ترسیم یک شی :

بررسی موقعیت هر شی نسبت به اشیاء دیگر

محاسبه درخشندگی شی

محاسبه سطوح قابل رویت هر شی بر اساس زاویه دید فعلی

محاسبه پرسپکتیو شی : بدست آوردن z بر اساس x و y

پردازشهای گوناگون دیگری نیز وجود دارند

توجه : وقت گیر بودن بسیار این محاسبات

فایلهای VRML مجموعه ای از اشیاء تعریف شده بزبان vrml

فایلهای VRML فایلهای متنی ساده ASCII هستند مانند HTML

قابل ایجاد و ویرایش در یک ویرایشگر متن

ذخیره فایل با پسوند wrl یا vrml یا vrm

انتقال فایل vrml پس از درخواست مبتنی بر پروتکل HTTP

پویش فایل vrml توسط نسخه های جدید netscape

نیاز مرورگر IE برای پویش vrml به برنامه های اتصالی Plug-ins

مثالی از مرورگر تفسیر کننده vrml : مرورگر Live3D

ppt: نوع فایل

سایز:31.8 KB

تعداد اسلاید:26

  • امین پورحسینی
۲۴
مهر
۹۹

تاثیر روشهای نوروسایکولوژی بیکر در درمان دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی

هدف از این پایان نامه تاثیر روشهای نوروسایکولوژی بیکر در درمان دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 300
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی


توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی

تاثیر روشهای نوروسایکولوژی بیکر در درمان دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی

(مطالعه موردی:دانش آموزان 11-9 ساله شهر تهران در پایه های سوم، چهارم و پنجم ابتدایی)
 
 
 آپدیتها:
1ـ آزمون وکسلر کودکان
2ـ فرم تاریخچه موردی 
3ـ آزمون اختلال خواندن 
4ـ آزمون اختلال سلوک و ADHD اقتباس شده از پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4) براساس DSM-IV
 
چکیده
در پژوهش حاضر، اثرات درمان نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی تحولی مورد بررسی قرار گرفت. به منظور انجام این پژوهش، ابتدا تعداد 165 نفر از دانش آموزان مشکوک به نارساخوانی در مقطع ابتدایی از پایه های سوم، چهارم و پنجم به شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای  به صورت تصادفی انتخاب و سپس از میان آنها تعداد 60 دانش آموز پس از اجرای آزمونهای تشخیصی ( از جمله آزمون هوشی وکسلر کودکان، آزمون اختلال خواندن، آزمون ADHD و آزمون اختلال سلوک ) به صورت هدفمند برگزیده شدند. سپس، آزمودنیهای نارساخوان بر مبنای مقیاس طبقه بندی بیکر، درچهارگروه آزمایشی وگواه نوع L/p ( تعداد هر گروه 15 نفر ) به صورت تصادفی جایگزین شدند.
 
 پس از اجرای پیش آزمون در هر دو گروه، گروههای آزمایشی نوع L/p به مدت 20 جلسه، تحت درمان شیوه های نوروسایکولوژی (HSS ) قرار گرفتند. اما گروههای  گواه نوع L/p، هیچگونه روش درمانی را دریافت نکردند. پس از آن، در هر دو گروه آزمایشی و گواه، پس آزمون ( بلافاصله پس از اتمام درمان ) و آزمون پی گیری ( پس از گذشت 4 ماه ) به اجرا درآمد. در پایان داده های بدست آمده با روش آماری تحلیل واریانس آمیخته، تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر و آزمونt  وابسته مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهشی حاکی از آن بود که اولاً مداخله های نوروسایکولوژی بر مبنای مدل تعادل خواندن بیکر سبب افزایش میزان دقت و درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع L گردید. همچنین این شیوه ها موجب افزایش میزان درک وسرعت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع p گردید. ثانیاً، کاربرد این شیوه های درمانی موجب پایداری اثرات درمان  ( پس از گذشت 4 ماه ) در این گروه از کودکان شد.
 
 
 
کلمات کلیدی:

نارساخوانی

نارساخوانی تحولی

اختلالهای یادگیری

نوروسایکولوژی بیکر

 
 
مقدمه
در قرن حاضر، نارساخوانی یکی از مباحث چالش برانگیز آموزش و پرورش ویژه به شمار می رود. به اعتقاد پاره ای از متخصصان اختلالهای یادگیری حدود 80 درصد دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری، در خواندن مشکل دارند ( به نقل از لرنر، 1997 ). ضعف در خواندن معمولاً منجر به مشکلات دیگری می شود. این گونه کودکان فرصت های استخدامی را از دست می دهند. بسیاری از کودکان به خاطر عملکرد تحصیلی ضعیف و شکست های مکرر از مدرسه اخراج می شوند.
 
فن آوری پیشرفته و اتوماتیک شدن کارها در جهان امروز ایجاب می کند که افراد تحصیلات بالایی داشته باشند. مشاغل قدیمی به سرعت منسوخ می شود و فرایند بازآموزی به صورت ضرورتی اجتناب ناپذیر درمی آید. و پیش بینی می شود کارمندان در هر شغلی به دفعات مجبور شوند به بازآموزی در حرفه خود بپردازند تا آمادگی های لازم را برای مشاغل جدید کسب کنند. توانایی خواندن به صورتی کارآمد، ابزاری مهم در بازآموزی و حفظ شغل است. به هر حال، خواندن مشکل تحصیلی عمده ای برای دانش آموزان ناتوان در یادگیری است. ناتوانی خواندن پیامدهای بسیار جدی در مورد پیشرفت تحصیلی، استخدام و موفقیت در زندگی دارد ( لرنر، 1997 ).  
 
کودکان مبتلا به نارساخوانی در هنگام خواندن مرتکب اشتباهات متعددی می شوند. این اشتباهات با حذف، افزودن یا وارونه نمودن کلمات مشخص می شود. این کودکان در تفکیک بین حروف از نظر شکل و اندازه دچار مشکل هستند، به خصوص حروفی که فقط از نظر جهت یابی و طول خطوط با هم تفاوت دارند. سرعت خواندن آنها پایین و غالباً با حداقل درک همراه است. اکثر کودکان نارساخوان توانایی رونویسی از متن چاپی را دارند، اما تقریباً آنها درهجی کردن ضعیف هستند. این کودکان ممکن است از وسط یا آخر کلمه شروع به خواندن نمایند. نارسایی در به خاطر آوردن و عدم استمرار فراخوانی موجب  می شود که فرد اسم و صدای حروف را بخوبی به خاطر نیاورد و از آن پرهیز می کنند. اضطراب آنها در مقابل تقاضاهایی که زبان نوشتاری را ایجاب می کند، افزایش می یابد، اکثر کودکان مبتلا به نارساخوانی که آموزشهای کمکی دریافت نمی کنند ممکن از شکست مستمر و یاس ناشی از آن دچار احساس شرم و تحقیر شوند. با گذشت زمان این احساسها عمیق تر می گردند. کودکان بزرگتر ممکن است احساس خشم یا افسردگی پیدا کنند و احترام به نفس پایین نشان دهند. ( کاپلان ـ سادوک، 2003 ، ترجمه رفیعی ورضاعی ). 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه 2
1ـ بیان مسأله 6
2ـ اهمیت و ضرورت مسأله 13
3ـ اهداف، سوالها و فرضیه های پژوهش 15
4ـ متغیرها و تعریف نظری و عملیاتی آنها 18
خلاصه 20
 
فصل دوم: مروری بر پیشینه تحقیقات 
بخش اول: مبانی نظری 22

1ـ تعریف اختلالهای یادگیری 22

2ـ سیر تحول تاریخی اختلالهای یادگیری 30

1) دوره بنیانگذاری: تحقیقات نخستین درباره مغز 30
2) دوره انتقالی: مطالعه بالینی کودکان 33
3) دوره یکپارچگی: رشد سریع برنامه های مدارس 43
4) دوره معاصر (از سال 1980 تا کنون) 44

3ـ طبقه بندی اختلالهای ویژه یادگیری بر مبنای DSM-IV-IR 44

1) اختلال خواندن 45
2) اختلال در ریاضیات 46
3) اختلال بیان نوشتاری 48
4) اختلال یادگیری که به گونه دیگر مشخص نشده است (NOS) 49
4ـ تعریف خواندن 50
5ـ تحول خواندن 55
6ـ مدل های خواندن 56
1) مدل پایین ـ بالا و مدل بالا ـ پایین 56
2) مدل تعاملی جبرانی 57
3) مدل پیوندگرایی 59
4) مدل آوایی 61
5) مدل ببین و بگو 63
6) مدل تعادل خواندن بیکر 63
7ـ نارساخوانی 70
1) تعریف نارساخوانی 70
2) نشانه های بالینی نارساخوانی 75
3) اختلالهای همراه با نارساخوانی 81
الف ـ اختلالهای جانبی شدن 81

ب ـ اختلالهای سازمان یافتگی فضایی ـ زمانی 82

ج ـ نابهنجاری حرکات چشم ها 83
د ـ تأخیر زبان گفتاری 85
هـ ـ اختلالهای ادراکی 86
و ـ اختلال حافظه کوتاه مدت 87
ز ـ اختلال نارسایی توجه (ADD) و ADHD 88
ح ـ اختلالهای رفتاری 91
4) شیوع نارساخوانی 94

5) تاریخچه نارساخوانی 95

6) سبب شناسی نارساخوانی 99

الف ـ عوامل ژنتیکی 100
ب ـ عوامل عصب شناختی 103
ج ـ تقارن نیمکره های مغزی 107
د ـ غلبه طرفی مغز 111
هـ ـ عوامل حرکتی 114
و ـ عوامل شناختی 115
ز ـ عوامل رفتاری 118
ح ـ عوامل محیطی 121
ط ـ عوامل عاطفی 122

8ـ دیدگاه های مختلف در مورد نارساخوانی 124

9ـ نارساخوانی از دیدگاه نوروسایکولوژی 124

10ـ طبقه بندی نارساخوانی از دیدگاه نوروسایکولوژی 131

الف ـ نارساخوانی اکتسابی 131
ب ـ نارساخوانی تحولی 140
11ـ فرآیند شکل گیری مدل تعادل خواندن از دیدگاه بیکر 148
12ـ عملکرد نیمکره های مغزی از دیدگاه بیکر 154

13ـ طبقه بندی نارساخوانی تحولی از دیدگاه بیکر 156

1) نارساخوانی نوع L (زبان شناختی) 156
2) نارساخوانی نوع P (ادراکی) 156

14ـ بررسی اعتبار طبقه بندی نارساخوانی نوع P/L 158

15ـسبب شناسی نارساخوانی تحولی نوع P/L 162

16ـ شیوه های درمانی نوروسایکولوژی از دیدگاه بیکر 164

بخش دوم: یافته های پژوهشی 168
خلاصه 180
 
فصل سوم: روش تحقیق 
1ـ طرح تحقیق 184
2ـ روشهای آماری 185
3ـ تعریف جامعه آماری و ویژگیهای آن 186
4ـ روش نمونه گیری و حجم نمونه 187
5ـ ابزارهای پژوهشی 188
1) آزمون وکسلر کودکان 188
2) آزمون اختلال خواندن 188
3) آزمون ADHD و آزمون اختلال سلوک اقتباس شده از پرسشنامه    علائم مرضی کودکان (CSI-4) براساس DSM-IV 199
4) جعبه آموزشی لامسه ای 203
5) برنامه نرم افزاری HEMSTIM 206
6ـ فرآیند تشخیص و روش اجرا 209
7ـ فرآیند طبقه بندی دانش آموزان نارساخوان براساس مدل تعادل خواندن بیکر 211
8ـ فرآیند اجرای شیوه های درمانی نوروسایکولوژی بر مبنای مدل تعادل خواندن بیکر 212
1) تحریک خاص نیمکره ها از طریق کانال دیداری (HSS-VIS) 212
2) تحریک خاص نیمکره ها از طریق کامال لامسه ای (HSS-tac) 221
خلاصه 227
 
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل 
1ـ ارائه نتایج کمی 229
الف: توصیف داده ها 229
ب ـ تحلیل داده ها 234
ـ تحلیل واریانس آمیخته (3 2) 234
فرضیه اول: نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی بر میزان دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع L: 235
فرضیه دوم: الف) نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوعL 241
فرضیه دوم: ب) نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوعP 246
فرضیه سوم: نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان سرعت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع p 252
خلاصه 258
 
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری 
1ـ بحث و تحلیل درباره یافته ها 260
2ـ محدودیتها 270
3ـ پیشنهادات 271
4ـ کاربردهای آموزشی و پرورشی 272
منابع 
1) منابع فارسی 274
2) منابع انگلیسی 276
 
 
 
 
فهرست جدول ها و نمودارها
جدول ها
عنوان صفحه
جدول 1: مشخصات گروههای آزمایشی و گواه نوع L 229
جدول 2: مشخصات گروههای آزمایشی و گواه نوع P 229
جدول 3: میانگین و انحراف معیار حاصله از اجرای آزمون  اختلال خواندن (مولفه خطای خواندن) برای گروههای آزمایشی و گواه نوع L 230
جدول 4: میانگین و انحراف معیار حاصله از اجرای آزمون اختلال خواندن (مولفه درک خواندن) برای گروههای آزمایشی و گواه نوع L 231
جدول 5: میانگین و انحراف معیار حاصله از اجرای آزمون اختلال خواندن (مولفه درک خواندن) برای گروههای آزمایشی و گواه نوع P 232
جدول 6: میانگین و انحراف معیار حاصله از اجرای آزمون و اختلال خواندن (مولفه سرعت خواندن) برای گروههای آزمایشی و گواه نوع P 233
جدول 7: نتایج تحلیل واریانس آمیخته برای بررسی اثرات گروه و آزمون در نمرات خطای خواندن نوع L 235
جدول 8: نتایج تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر برای بررسی اثرات آزمون در نمرات خطای خواندن گروه آزمایشی و گواه نوع L 238
جدول 9:  نتایج آزمون آماری t وابسته برای مقایسه چندگانه میانگین های عامل آزمون (مولفه خطای خواندن) 240
جدول 10: نتایج تحلیل واریانس آمیخته (3 2) برای بررسی اثرات گروه و آزمون در نمرات درک مطلب گروههای آزمایشی و گواه نوع L 241
جدول 11: خلاصه نتایج تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر برای بررسی اثرات آزمون بر درک مطلب گروههای آزمایشی و گواه نوع L 244
جدول 12: نتایج آزمون آماری t وابسته برای مقایسه چندگانه میانگین های عامل آزمون (مولفه درک خواندن ـ نوع L) 245
جدول 13: نتایج تحلیل واریانس آمیخته (3 2) برای بررسی اثرات گروه و آزمون در نمرات درک خواندن گروههای آزمایشی و گواه نوع P 247
جدول 14: نتایج تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر برای بررسی اثرات آزمون بر درک خواندن گروههای آزمایشی و گواه نوع P 249
جدول 15: نتایج آزمون آماری t وابسته برای مقایسه چندگانه میانگین های عامل آزمون (مولفه درک خواندن ـ نوع P) 251
جدول 16: نتایج تحلیل واریانس آمیخته (3 2) برای بررسی اثرات گروه و آزمون در نمرات سرعت خواندن گروههای آزمایشی و گواه نوع P 252
جدول 17: نتایج تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر برای بررسی اثرات آزمون بر سرعت خواندن گروههای آزمایشی و گواه نوع P 255
جدول 18: نتایج آزمون آماری t وابسته برای مقایسه چندگانه میانگین های عامل آزمون (مولفه سرعت خواندن ـ نوع P). 257
 
نمودارها
1ـ نمودار اثر متقابل آزمون و گروه: (مولفه خطای خواندن ـ نوع L) 237
2ـ نمودار اثر متقابل آزمون و گروه: (مولفه درک خواندن ـ نوع L) 242
3ـ نمودار اثر متقابل آزمون و گروه: (مولفه درک خواندن ـ نوع P) 248
4ـ نمودار اثر متقابل آزمون و گروه: (مولفه سرعت خواندن ـ نوع P) 253
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۲۴
مهر
۹۹

آموزش برنامه نویسی میکروکنترلرهای AVR به زبان C

شامل 7 برنامه اموزشی میکروکنترلرهای AVR به زبان C با کدویژن.


مشخصات فایل

تعداد صفحات 75
حجم 878 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی برق


توضیحات کامل

آموزش برنامه نویسی میکروکنترلرهای AVR به زبان C

 

زبان C یه زبان سطح میانیه که میشه باهاش میکروکنترلرهای AVR رو برنامه نویسی کرد ، زبان C به مراتب قابل انعطاف پذیرتره نسبت به بیسیک بنابراین برای کسی که میخواد برنامه نویسی میکروکنترلرها رو یاد بگیره یادگیری این زبان توصیه میشه مخصوصا دانشجوهای رشته کنترل ، تو رشته کنترل حتما باید برنامه نویسی میکروکنترلرهارو برای کنترل یه پروسه صنعتی یا کلا کنترل یه عملگر بلد باشیم چون میکروکنترلرها به صرفه تر از پی ال سی ها هستن ، من تو این جزوه اموزشی ، 7 برنامه رو با کیفیت خیلی خوبی اموزش دادم

و برای کسایی که میخوان برنامه نویسی رو از ابتدا شروع کنن به نظرم این کتاب دیجیتالی براشون خیلی مفید و عالیه طوری که با خوندن کامل این کتاب دیجیتالی و دیدن کدها میتونن یه استارت عالی برای یادگیری برنامه نویسی بزنن ، من تو این کتاب دیجیتالی با حلقه ها و دستور شرط کار میکنم ، بخش دوم این کتاب که در حال نوشتنه و به زودی تو فروشگاهم قرار میدم داخلش میام و برنامه های متنوع با اموزشی عالی رو با حلقه for و ارایه ها ارائه میدم و همچنین اموزش های بیشتر  و عالی تری در بخش های بالاتر ، بعد از اتمام بخش دوم تو فروشگاهم ارائه خواهم کرد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۲۳
مهر
۹۹

پاورپوینت آموزش الگوریتم نویسی
 

فایل پاور پوینت حل عددی معادلات دیفرانسیل در متلب در 48 اسلاید آماده شده که به بررسی و معرفی انواع الگوریتم ها و همچنین کاربرد های آن ها پرداخته شده است.این فایل برای محققین و دانشجویان رشته های مهندسی وعلاقمندان به برنامه نویسی مفید خواهد بود.


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 48
حجم 1136 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی فنی و مهندسی


توضیحات کامل
 

پاورپوینت الگوریتم نویسی

 

بخشی ازمتن:

الگوریتم یا خوارزمی (نسبت: الگوریتمی، خوارزمیک) مجموعه‌ای متناهی از دستورالعمل‌ها است، که به ترتیب خاصی اجرا می‌شوند و مسئله‌ای را حل می‌کنند. به عبارت دیگر یک الگوریتم، روشی گام به گام برای حل مسئله است. شیوه محاسبه معدل در مدرسه، یکی از نمونه‌های الگوریتم است.

بشر در طول زندگی خود با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود که ممکن است بسیاری از آن‌ها بارها تکرار شوند. برای حل کردن مشکلاتی که چندین بار با آن‌ها مواجه شده است، ثبت و دسته‌بندی راه حل‌های مشخص کمک می‌کند که بتوان سریع‌تر و مطمئن‌تر با مسائل تکراری برخورد کند. به این راه حل‌های تست‌شده و مطمئن، الگوریتم گفته می شود.

همه‌ی انسان ها – حتی کسانی که تا کنون برنامه نویسی نکرده‌اند – می‌دانندکه کامپیوترها و سیستم‌های کامپیوتری برای انجام هر کاری نیاز به برنامه (Program) دارند.

اما برنامه نویسی معمولاً با نوشتن برنامه آغاز نمی‌شود. قبل از نوشتن برنامه لازم است گام به گام، کارهایی را که باید برنامه انجام دهد تعریف شود.

 

فهرست

مقدمه

تاریخچه

تعریف الگوریتم

خصوصیات یک الگوریتم

الگوریتم

انواع الگوریتم‌ها از نظر نوع مسئله

ایجاد الگوریتم

مراحل تهیه الگوریتم

فلوچارت

مهم ترین نماد های فلوچارت

کاربرد الگوریتم‌ها

منابع

 

بررسی اجمالی

عنوان: الگوریتم نویسی

فرمت: پاورپوینت(نسخه 2003-قابل استفاده برای همه نسخه ها)

تعداد صفحات: 48 اسلاید

حجم: 1/10 مگابایت

 

عکس پیش نمایش اسلاید های پاور پوینت:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی