گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک
گیگاداک
پیوندها
کلمات کلیدی

.

دانلود هبلکس یا بتن سبک چیست؟

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

پرسشنامه خودپنداره ریاضی (صالح صدق پور و همکاران

دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت انواع اختلالات خلقی و شخصیتی

پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت بررسی طرح درس جامعه شناسی کار و بیکاری

جواب تمرینات کتاب 3 American English File Workbook

پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسئله

فوبی اجتماعی اضطراب

آموزش نرم افزار GeneRunner

1396)

پاورپوینت نظریه X و Y داگلاس مک گریگور.

دانلود تست هوش وکسلر بزرگسالان (WAIS-R) دکتر براهنی و همکاران

پاورپوینت آنچه مردان باید در مورد خود و همسرانشان بدانند.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد

ترجمه مقاله تاریخ حسابداری و انتقال سرمایه داری در انگلستان

پروژه طراحی

تحلیل و آنالیز بالابر دو ستونه اتومبیل

پاورپوینت روان درمانی مراجع محور کارل راجرز

دانلود نقشه هواپیمای فومی f 22

تصویر سازی کدینگ فوق العاده راحت و آسان 100 درصد تضمینی

نظم دهنده پلاستیکی لباس

پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

دانلود پروژه بررسی مشکلات امنیتی در تجارت الکترونیک

۳۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری

مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری

دانلود مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری

مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری 
دانلود مبانی نظری دختران فراری
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 68 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

توضیحات :

مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری در 39 صفحه در قالب Word قابل ویراش.

 

بخشی از متن :

دختران فراری

آشنایی با پدیده دختران فراری

دختران فراری به دخترانی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی از خانه فرار می‌کنند و به جامعه و محیط هایی چون خیابان، پارک، باندها و ... روی می آورند. گفتنی است در آمریکا و کشورهای اروپایی دخترانی که به هر دلیلی از خانه‌های خود فرار می‌کنند، به طور اتوماتیک تحت حمایت بنیادهای حمایتی دولتی و نیکوکاری در می آیند و به مکان هایی امن زیر نظر روانکاوان متخصصان حمایت از زنان منتقل می‌شوند. اما در ایران به خاطر جرم بودن اصل قضیه دخترانی که جایی برای پناه بردن ندارند اکثراً به غریبه ها متوسل می‌شوند که در اکثر این موارد، مورد تجاوزات پی در پی قرار می‌گیرند و نهایتاً جذب باندهای فساد می‌شوند و با این شرایط در صورت دستگیری این دختران در بعضی موارد به زندان افتاده و در مواردی توسط مقامات قضایی به خانواده‌هایی که فراری شده اند، بازگردانده می‌شوند. در کشوری مثل ایران که درصد جرایم ارتکابی توسط دختران کمتر از پسران است این کم بودن را باید ناشی از این بدانیم که زنانی که تمایل به طغیان و انجام اعمال ضداجتماعی دارند، این میل را با فحشا تسکین می دهند و نیازی به ارتکاب جرایم دیگر ندارند. ضمناً زنان در مقابل فشارهای روحی اکثراً یا دست به خودکشی می زنند یا از محیط فرار می کنند (ریحانی، 1388).

 

2-3- شرایط عمومی دختران فراری

2-3-1- از نظر فردی: اکثر دختران فراری اختلال منش دارند، افرادی ضعیف الاراده، حساس و زودرنجند، عقب ماندگی درسی دارند، برای امور غیردرسی ارزش بیشتری قائل اند، برخی از آنها عقب ماندگی ذهنی دارند، شخصیتی تلقین پذیر داشته و یا به انحرافات و اختلالات و بیماری های روانی از جمله صرع، اسکیزوفرنی پارانویا مبتلا هستند و به علت عدم تکوین شخصیت، ثبات اجتماعی ندارند. اگر چه افراد باهوش هم در بین آنها اندک نیست و حتی بینشان نوابغ هم دیده می شود. برخی از اینان که البته بیشترشان نوجوانند دچار رنج عصبی هستند، بی خوابی دارند، احساس گناه آنان را آزار می دهد، دسته ای از این اطفال و نوجوانان از لحاظ وضع جسمی و روانی سالم هستند. ممکن است تحت تأثیر محیط خانوادگی و محیط تحصیلی برای تفریح و خوش گذرانی و یا تقلید از فیلم ها و ماجراجویی اقدام به فرار کنند.

2-3-2- از نظر خانوادگی: به علت نفاق، ناسازگاری، اعتیاد پدر و مادر، تشنج در محیط خانوادگی، طرد و تحقیر، کمبود محبت، از هم گسیختگی خانواده «طلاق، جدایی، فوت» و عدم مراقبت و بی توجهی والدین و سرپرستان نسبت به امور تحصیلی به ویژه در خانواده های پرجمعیت، ترس از تنبیه در صورت عدم موفقیت در تحصیل، اقدام به فرار از منزل و ترک تحصیل می کنند. اطفال نازپرورده که دائم تحت مراقبت، نظارت شدید قرار دارند برای کسب آزادی و استقلال از خانه فرار می کنند.

2-3-3- از نظر اجتماعی: اغلب در منطقه و محیطی زندگی کرده اند که مناسب برای داشتن حیات شرافتمندانه نبوده است. در محیط اجتماعیشان رفتار ضد اجتماعی، آلودگی، اعتیاد وجود داشته است. با تیپ بی بندوبار و پرخاشگر مواجه بوده اند. بدآموزی در زندگیشان بسیار بوده است، مشکل اخلاقی داشته اند. منطقه زندگیشان منطقه شکست، خواری ها، سرافکندگی ها بوده و این خود زمینه را برای محدود ساختن فرد و حوزه معاشرتی او فراهم کرده است.

کاتر[1] (2008) در مقاله ای تحت عنوان «شناخت فرار نوجوانان و پیشگیری آن» علل فرار از منزل را به شرح زیر می داند:

1) اجتناب از عواقب و نتایج ناخوشایند رفتار یا اعمالی که فرد انتظار دارد، در آینده با آن مواجه شود. مثل تهدید به تنبیه و یا تنبیه والدین در مقابل شکست تحصیلی فرزند.

2) فرار از دام مواجهه با تجربه های مستمر و پیشرونده نامطلوب سخت در زندگی مثل آزار جسمی و جنسی در منزل.

3) پیشگیری از ترک فعالیت ها، ارتباطات یا دوستی هایی که برای فرد مهم و با ارزش به نظر می رسند مثل جلوگیری والدین از معاشرت نوجوانان با دوستانش بدون جایگزینی و با تحکم.

4) به منظور بودن با افرادی که به رغم ایشان حمایتگر، مشوق و فعال هستند، مثل زندگی با همسالان.

5) برای بودن با افراد یا مکان هایی که آنها را از مشکلات دیگر زندگیشان دور می سازد.

6) تغییر یا توقف آنچه که در حال انجام است یا قرار است انجام گیرد مثل ازدواج نامناسب توأم با تهدید والدین. همچنین مشکلاتی که خطر بروز فرار کودکان و نوجوانان را افزایش می دهد عبارتند از:

1) کودک آزاری یا غفلت نسبت به کودک.

2) استفاده از الکل یا مواد مخدر.

3) طلاق یا جدایی که مواجهه با آن بدرستی انجام نشده است.

4) رفتار متضاد والدین که با تخیلات نامناسب نوجوان ترکیب شده باشد.

5) آمیزش با یک گروه همسالان ضد اجتماع

6) مرگ یکی از اعضای خانواده که مواجهه با آن به درستی انجام نشده باشد (استین و همکاران[2]، 2011).

 

2-4- اقسام فرار

پژوهشگران انواع گوناگونی از این پدیده را مشخص کرده اند. گل پور (1386) در کتاب خود از پژوهشی انجام گرفته در بلژیک خبر می دهد که برای 600 فراری سه نوع فرار را در نظر گرفته است:

1- فرار عکس العملی: نشانگر اختلال و چگونگی ارتباط بین جوان و محیط است، در این حالت از فرار به عنوان روشی برای پیدا کردن و هشدار دادن استفاده می شود. به عنوان مثال وقتی نوجوان در خانواده به فراموشی سپرده می شود و والدین غرق در فعالیت های روزمره خود هستند دست به این اقدام می زند تا مورد توجه قرار گیرد.

2- فرار برای راحت زندگی کردن: گاهی جوانان و نوجوانان چون خانواده را مانع انجام برخی فعالیت های خود می دانند و می خواهند، آنگونه که دوست دارند زندگی کنند و به قول خودشان خوش باشند، از خانه فرار می کنند تا به گونه ای دیگر آزادتر زندگی کنند.

3- فرار به خاطر آینده سازی: در این حالت جوان یا نوجوان به دنبال شکل گیری زندگی و ساختن زندگی به گونه ای است که خود می خواهد، در این وضعیت مشکلات بزهکاری به ندرت دیده می شود.

همچنین جعفری در مقاله خود که با عنوان «فرار دختران از خانه» منتشر شده است، با اشاره به بررسی انجام گرفته توسط مرکز امور مشارکت زنان در خصوص «فرار از منزل» دو نوع فرار کوتاه و بلند مدت را مطرح می کند؛ در فرار کوتاه مدت: افراد بعد از مدتی به لحاظ پشیمانی از رسیدن به آرزوها و اهداف خود و یا مهیا نشدن شرایط و امکانات مود نیاز نزد خانواده بر می گردند ولی در فرار دراز مدت؛ که معمولاً در نتیجه درگیری های شدید و تنفر بیش از اندازه از خانواده به وقوع پیوسته، امکان بازگشت فرد فراری بسیار کم است (حیدری و همکاران، 1386).

 

 

 

2-5- علل فرار

2-5-1- فقدان یکی یا هر دو والدین: فقدان والدین هم برای فرد و هم برای اجتماع عواقب وخیمی را به دنبال دارد. اکثر محققین آن را یکی از مهمترین علل ولگردی، عقب ماندگی درسی تمایل به بزهکاری ذکر کرده اند. یکی از روانشناسان آلمانی در تحقیقی نشان داد که 40 درصد کودکانی که در مدرسه مردود شده اند اطفال محروم از پدر و 30 درصد بی مادر بوده اند. تحقیق دیگری در آلمان نشان می دهد که از میان 2704 تبهکار نوجوان بیش از 43 درصد از داشتن یکی از والدین محروم بوده اند. تحقیقات انجام شده در آمریکا نیز این موضوع را مورد تأیید قرار داده است. در تحقیقی که در مورد دخترانی که در دارالتأدیب نگهداری می شوند انجام شده نشان داده است که 70 درصد آنان از یک طرف یا دو طرف یعنی هم از مادر و هم از پدر محروم بوده اند.

 


[1] -Kutter

[2]- Stein & et al

 

فهرست مطالب :

دختران فراری

آشنایی با پدیده دختران فراری

2-3- شرایط عمومی دختران فراری

2-3-1- از نظر فردی:

2-3-2- از نظر خانوادگی:

2-3-3- از نظر اجتماعی:

2-4- اقسام فرار

2-5- علل فرار

2-5-2- جدایی و طلاق:

2-5-3- فرار با مبناء انتقام از والدین

2-5-4- وجود ناپدری یا نامادری:

2-5-5- فقر عاطفی:

2-5-6- شکست تحصیلی و نگرانی از سرزنش یا تنبیه والدین:

2-5-7- سختگیری و وجود شرایط تنبیه:

2-5-8- فقر اقتصادی:

2-6- پیامدهای فرار

2-7- اقدامات جامعه امروز در برابر فرار دختران

2-7-1- اقدامات پیشگیرانه:

2-7-2- اقدامات تنبیهی یا سرکوبگرانه:

2-7-3- اقدامات حمایتی:

2-7-4- خانه سلامت:

2-7-5- اهداف خانه سلامت:

2-7-6- شرایط پذیرش در خانه سلامت:

2-7-7- نحوه پذیرش در خانه سلامت

2-7-8- روش های ترخیص از خانه سلامت

2-7-9- شرایط و مراحل ترخیص و تحویل به خانواده یا بستگان

2-7-10- شرایط و مراحل زندگی مستقل

2-7-11- شرایط ترخیص از طریق ازدواج

2-7-12- شرایط ترخیص از طریق ادامه تحصیل

2-8- راهکارهای پیشگیری از فرار دختران

2-8-1- برطرف کردن فقر:

2-8-2- پررنگ کردن مذهب:

2-8-3- ارائه آموزش های مختلف به والدین در خصوص نحوه رفتار با فرزندان از طریق رسانه های گروهی خصوصا رادیو و تلویزیون:

2-8-4- فراهم کردن زمینه اشتغال:

تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور

2-23-1- تحقیقات انجام شده در داخل کشور

2-23-2- تحقیقات انجام شده در خارج کشور

منابع و مأخذ

منابع فارسی

منابع انگلیسی

دانلود مبانی نظری آشنایی با پدیده دختران فراری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۲۷
امین پورحسینی
فایل pdf پوسترهای آموزش دانش آموزان در رابطه با کرونا

فایل pdf پوسترهای آموزش دانش آموزان در رابطه با کرونا

دانلود فایل pdf پوسترهای آموزش دانش آموزان در رابطه با کرونا

کرونا
مدارس و کرونا
بهداشت مدارس
مقابله با کرونا در مدارس
بهداشت سلامت کرونا مدارس
دانش آموز و کرونا
دسته بندی وکتور
فرمت فایل pdf
حجم فایل 948 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

پوستر آموزش مقابله با کرونا در مدارس (( مختص آموزش دانش آموزان در رابطه با رعایت دستورالعملهای بهداشتی کرونا ))

مخصوص چاپ مدارس . کافی نت ها و مراکز چاپ 

فرمت pdf

تعداد برگ 17

کیفیت عالی 

دانلود فایل pdf پوسترهای آموزش دانش آموزان در رابطه با کرونا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۱۵
امین پورحسینی
بررسی برندهای معروف ایران

ارزش جهانی این برند معروف به دلیل تحریمهای سیاسی که از زمان انقلاب در حمل ونقل هوایی ایجاد شد کمتر شده است (این تحریمها نفروختن هواپیما وتجهیزات و وسایل آن تا ندادن خط هوایی به ایران ایر بوده است که در خاور میانه به عنوان یک شرکت هواپیمایی درجه دوشناخته شده است

دانلود بررسی برندهای معروف ایران

بررسی برندهای معروف ایران
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9

  برند خدماتی ایران ایر ….

ایران ایر یا(شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران )یک شرکت دولتی ویکی از بزرگترین شرکتهای هواپمایی ایران است که مرکز اصلی آن در تهران وشعبه ها دیگر در مشهد و....قرار دارد. رئیس شرکت درحال حاضرسعید حسامی است.ایران ایر از سال 1340 تاسیس شد و تا به حال به کار خود ادامه می دهداین شرکت یکی از با سابقه ترین شرکتهای ایران است که از سال 1340تا1357 بانام اختصاری  هما (هواپیمایی ملی ایران )کار می کرده اما نام رسمی وجهانی آن ایران ایر است.

ایران ایر علاوه بر شرکت هوایی دارای هتلهای هما که هتلهای پنج ستاره است که در شهرهای بزرگ شعبه دارد این هتلها در سال 1357 توسط دولت ایران تاسیس شدکه اداره هتلهای مصادره شده دوران پهلوی است که از آن جمله هتل شرایتون است .

اما هواپیماهایی که در این شرکت خدمات رسانی می کنند می توان به ایر باس بوئینگ.فوکرو.. اشاره کرد.

این برند از ترکیب دو برند ایجاد شده است .گروهی از بازرگانان ایرانی در سال 1946 نخستین شرکت هواپیمای حامل پرچم ایران را بانام ایرانین ایرویزتاسیس نمودند این شرکت به جابجایی مسافر وبار در مسیرهای داخلی ومنطقه هی پرداخت و علاوه بر آن یک پرواز هفتگی باری به اروپا انجام می داد . و دومین شرکت که در سال 1954 تاسیس شد که یک شرکت خصوصی بود به نام پرشین ایرسرویسز

(پاس).پروازهای پاس در زمینه حمل بار و بعدها به حمل مسافر در مسیرهای منتهی به تهران پرداخت ودر سال 1960پروازهای خود را به اروپا آغاز کرد.

 در 24 فوریه سال  1962 دو شرکت ایران ایرسرویسزو ایرانین ایرویز با هم ادغام شدند وشرکت هواپیمای ایران (هما) در آن زمان تاسیس شدودر سال 1964 به عضویت  پاتا در آمد

  ارزش جهانی این برند معروف به دلیل تحریمهای سیاسی که از زمان انقلاب در حمل ونقل هوایی ایجاد شد کمتر شده است (این تحریمها نفروختن هواپیما وتجهیزات و وسایل آن تا ندادن خط هوایی به ایران ایر بوده است که در خاور میانه به عنوان یک شرکت هواپیمایی درجه دوشناخته شده است .

اما این برند قوی در ایران همچنان پا بر جاست و تنها رقیب آن که در حال پیشرفت است هواپیمایی ماهان است .

   برند ایران ایریک برند خدماتی است و انتخاب یک برند قوی درخدمات مشکل است چون کالا نیست وبرند باید خودش را ثایت کند و تضمین کیفیت کند وبوسیله کارکنان ونوع هواپیما  سرویس دهی  وآرامش پرواز کیفیت را تضمین می کند.

   بررسی آرم ایران ایر ....

 نام اختصاری آن هما  نام مرغی افسانه ای وموهوم است ومی گویندکه اگر سا یه اش بر سر هرکس بیفتد سعادت وکامیابی را به همراه دارد.

انتخاب این نام برای یک شرکت خدماتی بسیار با ارزش بوده چون نام ایرانی برای یک شرکت ایرانی انتخاب شده و هرایرنی که این نام رامیبیند به یاد آن مرغ افتاده و اطمینان خاطر برای او می آورد ودر جهان نشاندهنده هواپیمای اصیل ایرانی است  و خود نام ایران ایر که انتخاب آن براساس تلفظ راحت است ودو بخشی است وایران نام کشور وقدرت آن وایر هوا  خطوط هوایی وایران ایر خطوط هوایی ایران.اما آرم این شرکت هم در خور تامل است  ترکیبی است از سه موجود اصیل ایرانی عقاب  گاو و اسب که از تخت جمشید اقتباس شده است . سرعقاب (تیزپرواز تیزبین وتیزشکار) گوش گاو وبال اسب (اسب پرنده که بازهم نماد نیکی واصالت ونجابت ) رنگ آن که  زمینه سفید  وآرم هما به  رنگ آبی  رنگ آسمان  آرامش  اطمینان

و رنگی که در هخامنش استفاده می شده .

دانلود بررسی برندهای معروف ایران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۹ ، ۲۰:۵۵
امین پورحسینی
پاورپوینت آشنایی با پیمان نامه حقوق کودک

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با پیمان نامه حقوق کودک، در قالب pptx و در 89 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعهد نامه جهانی، اصول کلی پیمان نامه، منظور از حقوق کودک چیست، حقوق اجتماعی، حقوق و آزادی های فردی، حقوق عاطفی، حق آموزش، پیمان نامه جهانی حقوق کودک، مواد قسمت اول پیمان نامۀ حقوق کودک، تعریف کودک، منع تبعیض، منافع عالیه کودک، تحقق حقوق کودک

دانلود پاورپوینت آشنایی با پیمان نامه حقوق کودک

پاورپوینت آشنایی با پیمان نامه حقوق کودک
پیمان نامه حقوق کودک
تحقیق پیمان نامه حقوق کودک
مقاله پیمان نامه حقوق کودک
حقوق کودک
بررسی پیمان نامه حقوق کودک
تحلیل پیمان نامه حقوق کودک
اصول پیمان نامه حقوق کودک
دسته بندی حقوق
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1156 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 89

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با پیمان نامه حقوق کودک، در قالب pptx و در 89 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعهد نامه جهانی

اصول کلی پیمان نامه

منظور از حقوق کودک چیست؟

حقوق اجتماعی:

حقوق و آزادی های فردی

حقوق عاطفی

حق آموزش

پیمان نامه جهانی حقوق کودک

مواد قسمت اول پیمان نامۀ حقوق کودک

تعریف کودک

منع تبعیض

منافع عالیه کودک

تحقق حقوق کودک

سرپرستی والدین

بقاء و رشد کودک

نام و ملیت

حفظ هویت کودک

جدا شدن از والدین

پیوستن کودکان به خانواده

مواد اصلی پیمان نامۀ حقوق کودک

مواد قسمت اول  پیمان نامۀ حقوق کودک

کودک ربایی

آزادی عقیده

حق آزادی بیان

آزادی مذهب، وجدان و افکار

آزادی تشکیل انجمن و گروه

حفظ محدوده خصوصی

استفاده از وسایل ارتباط گروهی

حمایت کودکان در برابر سوء استفاده

حمایت کودک در دوران جدایی از والدین

ضمانت های قانونی فرزندخواندگی

حقوق کودکان معلول

مراقبتهای بهداشتی

کنترل و رسیدگی منظم به مکان نگهداری

بیمه و خدمات اجتماعی

استاندارد و سطح زندگی

حق آموزش و پرورش

اهداف تربیتی

حمایت از اقلیت ها

حق بازی، اوقات فراغت  و فعالیتهای فرهنگی

ممنوعیت استثمار – کار کودکان

حمایت در برابر سوء استفاده جنسی)

 حمایت در برابر انواع دیگر استثمار

ممنوعیت شکنجه، تضمین قانونی در اجرای مجازات

بازسازی اجتماعی کودکان آسیب دیده ،توان بخشی

دادرسی ویژه کودکان

برتری قوانین موثرتر

معرفی عهدنامه

کمیسیون حقوق کودکان

گزارش دهی و گزارش گیری

وظایف ارگان های ویژه سازمان ملل

قدرت اجرایی

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " آشنایی با پیمان نامه حقوق کودک "  می باشد که در حجم 89  اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

دانلود پاورپوینت آشنایی با پیمان نامه حقوق کودک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۴۶
امین پورحسینی

پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان
 

پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان در 24 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 24
حجم 4245 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل
 

پاورپوینت اختلال سلوک در نوجوانان و کودکان در 24 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

نشانه های اختلال سلوک

اختلال سلوک چه تاثیری در زندگی فرد دارد

علت ابتلا به اختلال سلوک چیست

همبودی (ابتلای همزمان)با دیگر اختلالات و مشکلات روانی

تشخیص

درمان

چگونه با کودک مبتلا به اختلال سلوک باید رفتار کرد

 

بخشی از متن

مقدمه

اختلال سلوک در کودکان چیزی بیشتر از بدرفتاری و شیطنت است. این اختلال نوعی بیماری سلامت روان است که با الگویی از تجاوز به هنجارهای اجتماعی و حقوق دیگران مشخص می شود.

تخمین زده می شود که حدود 1 تا 4 درصد از کودکان و نوجوانان بین 9 تا 17 سال دچار این اختلال هستند. این اختلال در پسران شایع تر از دختران است.

لازم است که با ظهور اولین نشانه های اختلال، والدین برای دریافت تشخیص و درمان به یک روانشناس مجرب در اختلالات و مشکلات کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.

نشانه های اختلال سلوک:

این مشکل خیلی فراتر از سرکشی در دوره نوجوانی است. رفتارهای فرد به قدری جدی است که باعث هشدار از سوی معلمان، دوستان و اطرافیان می شود.

برای آنکه کودکی تشخیص اختلال سلوک را دریافت کند، باید حداقل 3 مورد از نشانه های زیر را طی یک سال گذشته یا حداقل یک مورد را طی شش ماه قبل داشته باشد:

خشونت نسبت به افراد و حیوانات:

•           قلدری، تهدید و ترساندن دیگران

•           شروع دعواهای فیزیکی

•           استفاده از سلاحی که می تواند آسیب جدی وارد کند

•           ظلم فیزیکی نسبت به انسان ها و حیوانات

•           دزدی کردن از دیگران

•           تجاوز و رفتارهای خطرناک جنسی

تخریب اموال:

•           آتش افروزی عمدی

•           دیگر اشکال تخریب عمدی

گول زدن یا دزدی:

•           ورود بی اجازه به خانه، خودرو یا ساختمان دیگران

•           دروغ گویی برای کسب منفعت شخصی

•           دزدی از مغازه ها و دوستان

نقض حریم و قوانین

•           بیرون ماندن تا نیمه شب قبل از 13 سالگی

•           فرار کردن از خانه حداقل 2 مرتبه

•           اخراج از مدرسه قبل از 13 سالگی

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۲۷
امین پورحسینی

تربیت آگاه و بدون فریاد
 

این فایل به شما کمک میکند تا با کودکان خود آگاهانه و صحیح برخورد کنید تا کودکان شما از تربیت صحیحی برخور دار شوند.


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 87
حجم 726 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی علوم تربیتی


توضیحات کامل
 

فایل تربیت آگاه و بدون فریاد

 

87 صفحه

فرمت پی دی اف

حجم3.052کیلوبایت

کلمات کلیدی

تربیت کودک

تربیت آگاه

خونسردی

احساسات

تنبیه

تشویق

والدین

لجبازی

 

قسمتی از فایل:

مقدمه

کنترل بچه برای اینکه چیزی باشه که ما میخواهیم و کاری رو انجام بده که از نظر مای والد درسته ،دو نتیجه داره:...یا بچه همونی میشه که ما میخواهیم.رام و گوش به فرمان....یا طغیان میکنه و میشه یاغی......بین وسط نداره.....یا یک آدم آهنی تحویل جامعه میدیم یا یه آشوبگر مرزشکن پس بهتره راه دیگه ای پیش بگیریم.

 

تصویر پیش نمایش صفحات پی دی اف:

تربیت آگاه و بدون فریاد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۰۴
امین پورحسینی

پاورپوینت شروع کارآفرینی و مدل توسعه کسب و کار و کارآفرینی
 

پاورپوینت شروع کارآفرینی


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 190
حجم 4144 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی اقتصاد


توضیحات کامل
 

دانلود پاورپوینت کارآفرینی جهت رشته اقتصاد در قالب 190 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

فهرست مطالب

چگونه مشکل اشتغال را حل کنیم؟
مدل توسعه کسب و کارو کارآفرینی
دولت
اقدامات استراتژیک دولت
مدل توسعه کسب و کار و کارآفرینی
تعیین استراتژیهای توسعه
نقش شرکتهای بزرگ در رشد اقتصادی
فرآیند کارآفرینانهدر رشد اقتصادی
استراتژی توسعه اقتصادی
الگوی تو سعه کسب و کار و کارآفرینی
توسعه کارآفرینی
مدل توسعه کسب و کارو کارآفرینی
ایجاد شهرکهای
خوشه پذیر اقتصادی در هر استان
ایجاد شهرکهای خوشه پذیر درهر استان
تنظیم قوانین و آماده‌سازی محیط کسب و کار
تنظیم مقررات و آماده سازی محیط کسب و کار
ارائه مدل آموزش یکصد هزار کارآفرین و صاحبان کسب و کار
طرح آموزش 100000 کارآفرین
فعالیت های اساسی کارآفرینی
نیازمندیهای ایجاد کسب و کار
گونه های متفاوت افراد در بازار کار
مدل توسعه کسب و کارو کارآفرینی
ایجاد و سازماندهی مراکزمشاوره توسعه کارآفرینی
مدل توسعه کسب و کارو کارآفرینی
سازمان دهی 100000 کسب و کار در هر سال
مرحله اول شناسایی وضع موجود
راهکارهای کوتاه مدت


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۰۸
امین پورحسینی
نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی

کاملترین پکیج نمونه سوالات بیمه مرکزی ازمون بیمه های زندگی

دانلود نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی

بیمه عمر
نمونه سوالات بیمه مرکزی 
آزمون بیمه مرکزی عمر 
آزمون نمایندگی بیمه عمر
نمونه سوالات بیمه 
بیمه پاسارگاد
بیمه ایران 
بیمه دانا
دسته بندی بیمه
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2938 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 84
 نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون  بیمه های زندگی بهمراه کلید سوالات با ایین نامه ها و اصطلاحات بیمه ای بصورت کامل شامل 465 سوال .

در این پکیج تعداد  465 نمونه سوال به همراه جواب  ایین نامه ها وجود دارد که مورد نیاز داوطلبان آزمون نمایندگی بیمه های زندگی می باشد ، مطالعه این موارد احتمال کسب نمره قبولی را برای داوطلب افزایش می دهد .

سایر داوطلبان نیز می توانند از این پکیج کامل استفاده نمایند 

1- داوطلبان آزمون نمایندگی  بیمه

2- داوطلبین آزمون بیمه عمر 

3- داوطلبین آزمون بیمه ایران 

دانلود نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۵۳
امین پورحسینی

پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش کشاورزی تألیف دکتر حسین شعبانعلی ‌فمی

دانلود پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش کشاورزی تألیف دکتر حسین شعبانعلی‌فمی، در قالب ppt و در 173 اسلاید، قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات 173
حجم 104 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی علوم کشاورزی و منابع طبیعی


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش کشاورزی تألیف دکتر حسین شعبانعلی ‌فمی، در قالب ppt و در 173 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

فصل اول:کلیات   

مقدمه

واژه ترویج

مفهوم ترویج

انواع آموزش

تفاوت آموزش ترویجی و آموزش رسمی

فلسفه آموزش های ترویجی

اهداف ترویج کشاورزی

اصول آموزش های ترویجی

نقش ترویج کشاورزی

زمینه فعالیتهای ترویجی

کارکردهای نظام ترویج

کارکرد ترویج

سیر تکاملی ترویج کشاورزی

ج- تاریخچه ترویج کشاورزی در ایران

 

فصل دوم: جایگاه ترویج در توسعه کشاورزی

مقدمه

اهداف اساسی ترویج کشاورزی

نیاز به ترویج

تأثیر عوامل گوناگون بر ترویج کشاورزی

عوامل بوم‌شناسی

عوامل اقتصادی

عوامل سیاسی

عوامل اجتماعی فرهنگی

عوامل زیرساخت

عوامل نهادی

 

فصل سوم: رهیافتهای گوناگون ترویج کشاورزی

مفهوم رهیافت

رهیافت ترویج کشاورزی عمومی

رهیافت آموزش و دیدار

رهیافت ترویج کشاورزی مشارکتی

اهداف رهیافت ترویج کشاورزی مشارکتی

مزایای رهیافت ترویج کشاورزی مشارکتی

معایب رهیافت ترویج کشاورزی مشارکتی

رهیافت پروژه

رهیافت توسعه نظام‌های زراعی

ویژگی‌های اساسی رهیافت توسعه نظام‌های زراعی

رهیافت تسهیم هزینه

رهیافت مؤسسه آموزشی

رهیافت سازمان کشاورزان

عوامل مؤثر بر ظهور و پیدایش سازمان‌های کشاورزان

سه نقش اساسی سازمان‌های کشاورزان

انواع سازمان‌های کشاورزان

فعالیت‌های تعهدشده توسط سازمان‌های کشاورزان

نقش سازمان‌های غیردولتی و ارتباط آنها با سازمان‌های کشاورزان

مشکلات سازمان‌های کشاورزان در جهان سوم

نیاز به تحولات در ساختار نظام ترویج

 

فصل چهارم: آشنایی با روشهای آموزش ترویجی

معیارهای گزینش روش ترویجی مناسب

روشهای آموزش انفرادی

ملاقات در خانه و مزرعه

دیدار ارباب رجوع از اداره ترویج

تماس‌های غیررسمی

کشاورز نمونه

روش ارتباط تلفنی

ارتباط از طریق نامه

رو‌ش‌های آموزش گروهی

نمایش های عملی

روز مزرعه

گردش صحرائی

برگزاری مسابقات

بحث‌های غیر رسمی

ایراد سخنرانی

روش حل مسأله

روش پرسش و پاسخ

سمینار

کارگاه

گروه بحث

روش شور همگانی

طوفان اندیشه

ایفای نقش

روش واحد کار یا پروژه

روش‌های ارتباط جمعی

 

فصل پنجم: سازمان و مدیریت منابع انسانی در ترویج کشاورزی

شرایط ویژه یک سازمان ترویج مناسب

مفهوم مدیریت

مهارت‌های مدیر

وظایف اصلی مدیریت

کارکردهای فرآیند مدیریت

مشکلات مدیریتی سازمان‌های ترویج کشاورزی

چالش‌های اساسی مدیریت ترویج کشاورزی

سیاست‌های مناسب در نظام ترویج کشاورزی

اصول اساسی در رهیافت مدیریت منابع انسانی

نظام تشویق کارکنان ترویج

کارگزینی یا تأمین نیروی انسانی در سازمان

انواع انگیزش

نقش‌های گوناگون مروجان کشاورزی

معیارهای انتخاب مروجان کشاورزی

نیازهای مهارتی مروج

نیازهای آموزشی مروجان

شیوه‌های تکامل حرفه‌ای مروجان

 

فصل ششم: طراحی، ارزشیابی و نظارت برنامههای ترویج کشاورزی

برنامه ترویجی

اصول برنامه‌ریزی ترویجی

ارزش‌ها و منافع نظام ترویج کشاورزی

ارزشیابی

اهمیّت ارزشیابی برنامه‌های ترویج کشاورزی

الگوی ارزشیابی

انواع ارزشیابی

مدل‌های اصلی برای ارزشیابی برنامه

نظارت

شاخص‌های نظارت

مقایسه نظارت و ارزشیابی

 

فصل هفتم: فنون نیازسنجی آموزشی و شناخت جامعه روستایی و عشایری

مقدمه

تجزیه و تحلیل وضعیت موجود و مفهوم نیاز

طبقه‌بندی نیازها

ویژگی های تعیین نیازهای آموزشی

اصول مهم در تعیین نیازهای آموزشی کشاورزان

روش‌های تعیین نیاز آموزشی

روشهای جمع‌آوری اطلاعات در نیازسنجی و شناخت جامعه روستایی و عشایری

قوم نگاری

فنون قوم نگاری

رهیافت‌های اساسی در قوم نگاری

 

فصل هشتم: آموزش‌های ترویجی برای زنان روستایی

برخورداری زنان از خدمات ترویجی در یک نگاه کلی

مشکلات و موانع خدمات رسانی ترویجی به زنان روستایی

عوامل مؤثر در بهبود خدمات رسانی ترویجی به زنان روستایی

روش‌ها و رهیافت‌های بکار گرفته شده در ارائه خدمات ترویجی به زنان روستایی (تجربه جهانی)

مشکلات بکارگیری مروجان زن

دلایل عدم توجه مروجان مرد به زنان روستایی

تماس گروه‌های زنان با مروج مرد

تربیت مروج خانه‌داری

تربیت مددکار ترویجی زن

تعریف مددکار

تعریف مددکار ترویجی زن

ویژگی‌های مطلوب برای انتخاب مددکاران ترویجی زن

مهمترین وظایف زنان مددکار ترویجی

انتخاب مددکار ترویجی زن نمونه

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " کتاب اصول ترویج و آموزش کشاورزی تألیف دکتر حسین شعبانعلی ‌فمی "  می باشد که در حجم 173 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۳۷
امین پورحسینی
تحقیق مواد کاربرد انرژی اتمی و انرژی اتمی در کشاورزی

تحقیق مواد کاربرد انرژی اتمی و انرژی اتمی در کشاورزی

دانلود تحقیق مواد کاربرد انرژی اتمی و انرژی اتمی در کشاورزی

تحقیق مواد کاربرد انرژی اتمی و انرژی اتمی در کشاورزی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

توضیحات :

تحقیق مواد کاربرد انرژی اتمی و انرژی اتمی در کشاورزی در 26 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

 

بخشی از متن :

پیشگفتار

سپاس بی‌کران بر خداوند بزرگ که گوهر شب چراغ عقل و دانش را بنوع بشر ارزانی داشت تا به کمک آن تاریکی مجهولات و مرموزات جهان خلقت را روشن نماید. با دیده‌ی تیزبین خود آن‌ها را مو شکافی کند و از درون ذره پرتو آفتاب عظمت خویش را بر جهان افکند. بشر به نیروی شگرف دانش بشری روزی پس از دیگری صفحه‌ای از کتاب اسرار آفرینش را گشود و یکی از مسائل بغرنج دنیای خاکی را حل نمود. تا جائیکه سینه‌ی زمین را شرحه گردانید و قلب ذره را بشکاف و دنیای را از نور آن روشن گردانید.

به قول ابن سینا «دل هر ذره را که بشکافی آفتابیش در نهان بینی»

از دید زمان انسان در جست‌جوی انرژی و فشاری بود که بتواند با آن سفینه‌های فضایی را به اعماق کهشکان و آسمان‌ها بفرستد و به سیر و جست‌و جوی اسرار عالم هستی بپردازد تا از سر گزافه‌گویی‌ها در این باره خلاص شود کشتی‌ها و هواپیمایی بسازد که سالها بدون نیاز به سوخت گیری مجدد در دریاها و آسمانها سفر کنند.

در کشورهای پیشرفته بین توانایی و قدرت فاصله‌ای وجود ندارد وقتی بین توانایی و قدرت فاصله‌ای وجود ندارد وقتی توانایی انجام کاری بوجود آید. مسلماً آن کار تحقق می‌پذیرد و انجام شدنی انجام می‌گیرد.

ولی در کشورهای عقب مانده بین این دو مرحله راهی بس دور و فاصله‌ای بس زیاد و گاهی نابیهوده نیست. توانایی نیز معمولاً از مرحله حرف و سخن و شعار تجاوز نمی‌کند و پس ماجرا با صلح و صفا سفله می‌یابد.

آنگاه زمانی می‌رسد که قصگو در میان داستان درمی‌ماند و عیبها و کمبودها و عقب ماندگیها از پرده راز بیرون می‌یافتند و ادعایی مدعیان نقش پرآب می‌گردد. فریاد و فغان به عادت معهود از همه‌جا بلند می‌شود و به نسبت دیرین حکیم باشی را دراز می‌کنند و امپریالیسم و صهیونیسم و کمونیست و بالاخره همه‌ی ایسم‌های فرهنگستان را مسئول نارسائیها و عقب‌ماندگیها می‌شمارند. نمی‌دانند یا نمی‌خواهند برانند و یا نمی‌گذارند بدانند که همه‌ی ایسم‌های مهلک حفظ در کشورهای خود قدرت نشو دارند که پذیرای آنها باشد.

 

مقدمه

تاریخ تمدن انسان از اولین روز پیدایش حیات بر روی زمین، از مرحله‌ی غارنشینی تا دوره‌ی زندگی ماشینی، همیشه با اندیشه‌ها و دست آوردهای فکری و تجربی نوینی همراه بوه است. دانشمندان به این نتیجه رسیدند که تمام مواد و اجسام موجود در جهان از هر نوع، از میلیون نقاط‌ریزی تشکلی شده‌اند که مثل گروه شلوغی از زنبورها که به دور شیرینی و وزوز می‌کنند در حال جنبش و پرش هستند. دانشمندان این نقاط ریز را «مولکول» نام نهادند. سرعت نوسان مولکولها با دمای آنها نسبت مستقیم دارد. و در مرحله‌ای که دمای جسم به صفر مطلق (273- درجه سانتی‌گراد) میل کند لرزش مولکولها نیز به صفر نزدیک خواهد شد.

کوچکترین قسمت تشکیل دهنده‌ی مواد، مولکولها نیستند بلکه خود مولکولها نیز از بخش‌های ریزی تشکیل یافته و آنها را اتم نام نهادند و خود اتم‌ها از ذرات ریزی تشکیل یافته‌اند و قابل شکستن و خرد کرن می‌باشند. و ذرات تشکیل دهنده‌ی اتم‌ها به نامهای پروتون، نوترون و الکترون خلاصه می‌شوند. دانشمندان به دنبال تحقیقات و مطالعات زیاد دریافتند که از اتم‌های بعضی عناصر مانند رادیوم و اورانیوم ذرات و اشعه‌ی نامرئی پرتاب می‌شوند. آنها چنین عناصری را رادیواکتیو نام نهادند. تابش اشعه از این عناصر به علت شکستن هسته‌ی آنها بود. این پدیده در اتمهایی که وزن بیشتری دارند اتفاق می‌افتد و به آنها اتم‌های شکننده می‌گویند. شکستن اتمها و پرتاب ذرات و تابش اشعه از درون آنها نوعی آزادسازی انرژی به شمار می‌رود که به آن شکافت اتمی گویند. روشی برای آزادسازی انرژی اتمی وجود دارد که روش همجوشی خوانده می‌شود. در این روش که میزان انرژی آزاد شده تقریباً هشت برابر روش شکافت اتمی است.. هسته و تریوم (هیدروژن سنگین) که دارای انوترون و اپروتون است با تریتیوم (هیدروژن فوق سنگین) که دارای 2 نوترون و اپروتون است جوش می‌خورند و در نتیجه‌ی این همجوشی هسته‌ی هلیوم که دارای 2 نوترون است به وجود آمده و یکی از نوترونها نیز آزاد می‌شود و انرژی اتمی نیز حاصل می‌گرد. ساختمان بمب‌های هیدروژنی که به مراتب قوی‌تر از بمب‌های اتمی به کار رفته در جنگ دوم هستند بر این مکانیزم پایه‌ریزی شده‌اند. بعد از کشف انرژی اتمی و شناخته شدن قرت و کارائی آن، لازم گردید برای استفاده از آن در جهت سازندگی و نه تخریب، این انرژی به صورت کنترل شده آزاد شود و دانشمندان در این راه تلاش‌های زیادی کردند و بالاخره موفق به ساختن راکتور اتمی شدند. راکتور اتمی در واقع به مجموعه سیستمی گفته می‌شود که عمل شکافت هسته‌ای در آن اتفاق می‌افتد کار عمده‌ی راکتور اتمی فقط این نیست که شکافت در آن انجام‌پذیرد بلکه کار مهم دیگری نیز انجام می‌دهد و آن ساختن اتم‌های تازه است که به آن اتم‌های فعال گویند.

 

انـرژی اتمـی در ایـران و جهـان

تاریخچه

استفاده از انرژی هسته‌ای به مقیاس زیاد بین سال‌های 1939 تا 1945 میلادی در ایالات متحده آمریکا انجام شد این امر زیر فشار جنگ جهانی دوم به صورت نتیجه تلاش‌های مشترک تعداد زیادی از دانشمندان و مهندسان صورت گرفت. دست‌اندرکارانی که در ایالات متحده به این کار اشتغال داشتند. آمریکایی، بریتانیایی و پناهندگان اروپایی کشورهایی بودند که زیر سلطه فاشیسم قرار داشتند تلاش آنان این بود که قبل از آلمانیها به یک سلاح هسته‌ای دست پیدا کنند. این صلاح هسته‌ای همان بمب اتمی بود.

 

آژانس

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نهادی مستقل است که در سال 1975 برای ترویج استفاده صلح‌آمیز و جلوگیری از استفاده نظامی از انرژی اتمی تامین شد.

پیشنهاد تاسیس این سازمان این سازمان را *****روایت‌آمیز نهاور رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد (که به سخن‌رانی اتم برای صلح معروف شد) در سال 1953 مطرح کرد. آژانس و دبیر کل آن محمد البردائی در سال 2005 مشترکا برنده جایزه صلح نوبل شد.

و...

 

فهرست مطالب :

پیشگفتار.....................................................................................................................

مقدمه................................................................................................................

تعریف انرژی اتمی و موارد کاربرد آن............................................................

انرژی اتمی در کشاورزی................................................................................

اتم در خدمت صلح ..........................................................................................

رادیو ایزوتوپ در خدمت دفع آفات..................................................................

جنگ اتمی و پرتوافنکنی علیه حشرات و مبارزه با آفات انباری و ریشه‌کن کردن آنها

اثرات بیولوژیکی تشعشعات اتمی روی گیاهان.................................................

انرژی اتمی در خدمت مواد غذایی....................................................................

اثرات تشعشات اتمی روی مواد غذایی.............................................................

طرق مختلف نگهداری مواد غذایی تولید تشعشات رادیواکتیو..........................

نتیجه.................................................................................................................

منابع و مآخذ

دانلود تحقیق مواد کاربرد انرژی اتمی و انرژی اتمی در کشاورزی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۳۵
امین پورحسینی