آپلود عکس

بایگانی آبان ۱۳۹۸ :: گیگاداک

گیگاداک

۴۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

این برنامه جهت تبلیغات انبوه گرفتن سین و برنده شدن در چالش ها و ساخته شده است


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 1
حجم 47 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی zip
دسته بندی گوناگون


توضیحات کامل
 

به نام خدا

 

 

 

 

 

توجه:

این برنامه فقط به 100 نفر اول فروخته خواهد شد

 

توضیحات
این برنامه مود شده است و بدون نیاز به لایسنس بر روی تموم سیستم ها کار میکند
.................................................................................................................................
این برنامه آپدیت جدید است
هم تبلیغ انبوه میکند و هم جوینر دارد و خودکار عضو گروه ها میشود
.................................................................................................................................
حتما لینک ها باید t.me باشند تا برنامه جوین گروه ها شود
.................................................................................................................................
اگر هم لینکی خراب باشد به گروه بعدی جوین میدهد
.................................................................................................................................
و اگر بین لینک ها ،لینک کانالی باشد جوین نخواهد داد
.................................................................................................................................
قبلا این برنامه لایسنس داشت و باید برای هر سیتم یه لایسنس وارد میکردیم و قیمت هر لایسنس 300 تا 400 هزار تومن بود
اما ما نسخه مود شده آن را در اختیار شما قرار دادیم تا به راحتی از آن استفاده نمایید
.................................................................................................................................
فقط کافیه قسمت فعال سازی برنامه یه کد مثل 1234 وارد کنید تا برنامه فعال بشه
.................................................................................................................................
این برنامه جهت تبلیغات انبوه و گرفتن سین و برنده شدن در چالش ها ساخته شده است
.................................................................................................................................
برای ثبت نام در این برنامه حتما از شماره مجازی استفاده کنید
.................................................................................................................................
همچنین میتوانید چندین نسخه از نرم افزار را در پوشه های جداگانه درست کرده و به صورت همزمان از همه آن ها با چند شماره مجازی استفاده کنید
که این کار باعث سرعت زیاد در انجام تبلیغات بین چند هزار گروه میشود


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پورحسینی

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

این برنامه جهت تبلیغات انبوه گرفتن سین و برنده شدن در چالش ها و ساخته شده است

دانلود تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

تلگرام
تبلیغات انبوه
تبلیغات تلگرام
چالش
ممبر
بازدید
نرم افزار تبلیغات انبوه
بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلگرامی
دسته بندی نرم افزار کاربردی
فرمت فایل zip
حجم فایل 45087 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

به نام خدا

 

 

توجه:

این برنامه فقط به 100 نفر اول فروخته خواهد شد

 

توضیحات
این برنامه مود شده است و بدون نیاز به لایسنس بر روی تموم سیستم ها کار میکند
.................................................................................................................................
این برنامه آپدیت جدید است
هم تبلیغ انبوه میکند و هم جوینر دارد و خودکار عضو گروه ها میشود
.................................................................................................................................
حتما لینک ها باید t.me باشند تا برنامه جوین گروه ها شود
.................................................................................................................................
اگر هم لینکی خراب باشد به گروه بعدی جوین میدهد
.................................................................................................................................
و اگر بین لینک ها ،لینک کانالی باشد جوین نخواهد داد
.................................................................................................................................
قبلا این برنامه لایسنس داشت و باید برای هر سیستم یه لایسنس وارد میکردیم و قیمت هر لایسنس 300 تا 400 هزار تومن بود
اما ما نسخه مود شده آن را در اختیار شما قرار دادیم تا به راحتی از آن استفاده نمایید
.................................................................................................................................
فقط کافیه قسمت فعال سازی برنامه یه کد مثل 1234 وارد کنید تا برنامه فعال بشه
.................................................................................................................................
این برنامه جهت تبلیغات انبوه و گرفتن سین و برنده شدن در چالش ها ساخته شده است
.................................................................................................................................
برای ثبت نام در این برنامه حتما از شماره مجازی استفاده کنید
.................................................................................................................................
همچنین میتوانید چندین نسخه از نرم افزار را در پوشه های جداگانه درست کرده و به صورت همزمان از همه آن ها با چند شماره مجازی استفاده کنید
که این کار باعث سرعت زیاد در انجام تبلیغات بین چند هزار گروه میشود

دانلود تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پورحسینی

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار

دامنه های رنکدار دامنه های ازاد شده رنک دار دامنه های رنکدار ازاد فروش دامنه های رنک دار معرفی دامنه های رنکدار سایت دامنه های پیج رنکدار ازاد دامنه های رنک دار ir

دانلود پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار

دامنه های رنکدار
دامنه های ازاد شده رنک دار
دامنه های رنکدار ازاد
فروش دامنه های رنک دار
معرفی دامنه های رنکدار
سایت دامنه های پیج رنکدار ازاد
دامنه های رنک دار ir
چگونه دامنه با اوتوریتی بالا پیدا کنیم
آموزش پیدا کردن دامنه رنکدار حذف شده
نکات مهم در ثبت دامنه
ترفند های ثبت دامنه
آموزش کسب درآمد از فروش دامنه
کسب درآمد از فروش دامنه
دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل zip
حجم فایل 71447 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار

دامنه های رنکدار
دامنه های ازاد شده رنک دار
دامنه های رنکدار ازاد
فروش دامنه های رنک دار
معرفی دامنه های رنکدار
سایت دامنه های پیج رنکدار ازاد
دامنه های رنک دار ir

آموزش پیدا کردن دامنه های رنکدار حذف شده رو در این فایل به صورت ویدئویی  برای شما عزیران تهیه کردم

این آموزش یکی از بهترین و لازم ترین آموزش هایی هست که برای شروع راه اندازی یک سایت لازمه که بدونید

دامنه اتوریتی دار به چه درد شما میخوره؟

این پاسخ رو با دقت مطالعه نمایید :  شما وقتی یک دامنه رو ثبت میکنید  شش هفت ماه مدام باید مطلب بزارید و روی سایتتون کار کنید تا گوگل محتوای شما را ایندکس کنه و تو نتایج گوگل به بازدید کننده ها نشون بده
شما با ثبت یک دامنه با اتوریتی بالا  این یک سال و به راحتی میتونید با صرف چند روز  به نفع خودتون تغییر بدید

چون قبلا دیگران اومدن یه دامنه ثبت کردن و یک سال روی اون سایت کار کردن و اعتبار گرفتن حالا به هر دلیلی کسب و کار اینترنتیشون رو رها کردن و دامنه خودشون رو تمدید نکردن  و  ما با این آموزش این دامنه های رنکدار آزاد شده رو به راحتی و بدون نرم افزار پیدا میکنید و به اسم خودتون ثبت میکنید.

سیستم گوگل  اعتبار دامنه ها رو زود حذف نمیکنه و تا مدتی این اعتبار روی دامنه ها باقی میمونه 

وقتی شما یک سایت جدید رو با دامنه ای با اعتبار بالاتر ثبت میکنید گوگل سریعتر اون محتوا رو ایندکس میکنه

و اعتبار حداقل یکسال رو به سایت شما انتقال میده و توی نتایج گوگل به جای اینکه در ردیف های خیلی عقب گوگل باشید میتونید با ایجاد محتوای سئو شده و خوب به راحتی نتیجه مطلبوب بگیرید.

 

توضیحات بیشتری در ویدئو خدمت شما عزیزان دادم.

 

چطور سایت من با ثبت دامنه رنکدار آزاد شده یک سال جلوتر می افته؟

ببینید  مدت زمان ثبت یک دامنه حداقل یک سال هستش و سالانه تمدید میشه

وقتی یک دامنه حذف شده,یعنی قبلا حدود یک سال روی این دامنه  کار شده و شما میتونید به راحتی اعتبار یک ساله قبلی رو با دیدن این ویدئو به سایت خودتون انتقال بدید.

من از خرید دامنه رنکدار چه سودی می برم؟

قیمت این آموزش نسبت به بهره ای که به شما خواهد داد خیلی ناچیزه  میدونی چرا چون شما  برای اینکه دامین اتوریتی  یه دامنه جدید رو به 10 برسونی حداقل سه ماه باید  هر هفته 50 تا 100 تا پست سئو شده توی سایتت بزاری  اونم چقدر سئو بلد باشی یا نه خودش مساله ایه

به هر حال شما با این آموزش ثبت پیداکردن دامنه با اتوریتی بالا به راحتی یک سال از وقتتونو صرفه جویی میکنید و با پیداکردن دامنه رنکدارآزاد شده  همین سه چاهر ماه و یکسال کار روی سایتتون  شما رو بیش از 12 13 ماه جلوتر میندازه

حالا بنظر شما نمی ارزه با این مبلغ  این همه مدت بره تو جیبتون؟

من بازم فکر میکنم قیمت آموزش پیداکردن دامنه با اتوریتی بالا زیاده؟

خب شما دوست عزیز صاحب اختیار هستید و هیچ اجباری در خرید این آموزش ندارید و میتونید حداق دو سه برابر این هزینه رو و حداقل 7 تا 8 ماه از وقتتونو هزینه حجم اینترنت و ایجاد محتوا کنید تا اتوریتی دامنه تون چند رقم بره بالتر

 

آیا تضمینی وجود داره من بتونم دامنه با دامین اتوریتی بالا ثبت کنم؟

با همین روشی که در ویدئو آموزش داده شده شما میتونید هر روز با صرف حدود نیم ساعت وقت سه چهار تا دامنه با دامین اتوریتی بالا پیدا کنید گاها لازمه برای پیدا کردن دامنه های بیشتر و مقایسه اونها و انتخاب بهترینشون چند هفته وقت بزارید و بهترین دامنه رو برای سایتتون انتخاب کنید  که این چند هفته صبر و تحمل همونطور که در مطالب بالا توضیح دادم میتونه کسب و کار و سایت شما رو از صفر به اوج برسونه

دقیقا در این آموزش چی یاد میگیریم؟

در این آموزش یاد میگیرید که لیستی از دامنه های حذف شده مختلف را بدست میارید و با آموزشی که بهتون میدم  اینا رو چک میکنید و بهترینش رو بدست میارید

 

آیا از این روش میتونم کسب درآمد کنم؟

بله  علاوه بر اینکه شما میتونید برای سایت خودتون دامنه خوبی بدست بیاوردید میتونید به راحتی  دامنه های خوب رو پیدا کنید و یک سایت بزنیدو دامنه های با دامین اتوریتی بالا رو بفرشید که خیلیا دنبال این جور دامنه ها هستند

برای فروش دامنه ها هم میتونید از انجمن های معروف این کار استفاده کنید 

 

دانلود پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پورحسینی

پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی

پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی
 

دانلود پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر حس تعلق مکانی


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 11
حجم 135 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی برنامه ریزی شهری


توضیحات کامل
 

پرسشنامه استاندارد حس تعلق مکانی:

 از اعتبار صوری ، به منظور بررسی اعتبار ابزار اندازه گیری تحقیق(پرسشنامه و سئوالات راهنمای بحث گروهی متمرکز) از طریق مراجعه به متخصصان(اساتید و تعدادی از کارشناسان علوم  اجتماعی) بهره گرفته شده است.

 

 

 

40 سوال در طیف لیکرت همراه با روایی و پایایی معتبر

کاملاً موافقم    موافقم    نظری ندارم    مخالفم    کاملاً مخالفم

 

 

 

برای سنجش پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ استفاده کردیم. نتایج بدست آمده همبستگی داشته و پایایی ابزار سنجش مورد تایید قرار گرفت(

 

 

متغیرهای تحقیق(که به صورت طیف لیکرت بررسی شده اند)    میزان آلفا برای هر متغیر
حس تعلق مکانی    853/0
سرمایه اجتماعی    856/0
ویژگی های فضایی و کالبدی    888/0

 

 

 


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پورحسینی

دانلود اوراق قرضه

اوراق قرضه

تعریف و موارد قانونی طبق ماده 52 قانون تجارت ایران «ورقه قرضه ، ورقه ی است قابل معامله که معرف مبلغی وام است با بهره معین که تمامی آن یا اجزای آن در موعد معینی باید مسترد(بازپرداخت)شود»

دانلود اوراق قرضه

پاورپوینت
PPT
PPTX
اوراق قرضه
قرضه
موارد خاص در حسابداری
تاریخچه قرضه
اوراق مشارکت Incorporative  bond
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1899 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32

تعریف و موارد قانونی
طبق ماده 52 قانون تجارت ایران «ورقه قرضه ، ورقه ی است قابل معامله که معرف مبلغی وام است با بهره معین که تمامی آن یا اجزای آن در موعد معینی باید مسترد(بازپرداخت)شود»

دانلود اوراق قرضه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پورحسینی

دانلود مبانی نظری و پیشینه درباره آموزش زندگی خانوادگی(F.L.E )

مبانی نظری و پیشینه درباره آموزش زندگی خانوادگی(F.L.E )

مبانی نظری و پیشینه درباره آموزش زندگی خانوادگی(FLE )

دانلود مبانی نظری و پیشینه درباره آموزش زندگی خانوادگی(F.L.E )

مبانی نظری درباره  آموزش زندگی خانوادگی
(FLE )
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

 

 

 

 

 

 

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

 

 

 

 

 

 

 

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

 

 

 

 

 

 

 

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

 

 

 

 

 

 

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

 

 

 

 

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

آموزش زندگی  خانوادگی (F.L.E[1])

 

آیا والدین به آموزش نیاز دارند ؟

 

خداوند متعال به صراحت در قرآن مجید می فرماید : « آیا کسانی که می دانند با کسانی که نمی دانند برابر هستند ؟ » ( سوره الزمر ، آیه 9 ) . بدیهی است که دانایان با نادانان برابر نیستند . هیچ پدر یا مادری خود به خود نمی تواند پدر و یا مادر موفقی بشود و نوجوان خود را آن طور که هست بشناسد و او را درک کند و با او رابطه درست برقرار نماید ، مگر اینکه دانایی های ضروری را کسب کند ( توانایی ، در دانایی است ) . علت اصلی شکست پدران و مادران در تعلیم و تربیت فرزندانشان ، عدم شناخت کودکان و نوجوانان است .

 

والدینی که دارای فرزند دبیرستانی هستند ( سنین پانزده تا هجده سال ) ، با مسائل گوناگون روبرو می شوند . بخش عمده ای از این مسائل ، از عدم برقراری رابطه انسانی با نوجوان ناشی می شود . نوجوان در مرحله خاصی از گستره رشد به سر می برد و باید با شناخت و آگاهی با او برخورد کرد . پژوهش های متعدد نشان داده است که هر قدر والدین داناتر و آگاه تر باشند ، با مشکلات کمتری روبرو می شوند . از سوی دیگر خانواده هایی که نسبت به نقش ها ، وظایف و مسوولیت های خود بیشتر آگاهی دارند ، بهتر می توانند با فرزندانشان رابطه برقرار کنند و دوره حساس و پر انرژی نوجوانی را به طریق مطلوب هدایت نمایند .

 

اگر به سلامت و رشد و شکوفایی همه جانبه شهروندان یک جامعه فکر می کنید ، باید به سلامت خانواده ها بیندیشید . همچنین اگر به سلامت جامعه فکر می کنید باید به سالم سازی خانواده ها بیندیشید . از این  رو  در آموزش پدران و مادران ، یک هدف عمده تعقیب می شود و آن هم ، « سالم سازی خانواده » است.

 

مسائل نوجوانان و جوانان یک جامعه از جنبه های گوناگون دارای اهمیت است . اما مسئله برقراری رابطه میان والدین و آنان از اهمیت بیشتری برخوردار است . نوجوان در حال گذر از دوران کودکی به دوران بزرگسالی است و نوجوانان و جوانان ، سزمایه های واقعی جامعه را تشکیل می دهند . بنابراین اساس هرگونه برنامه ریزی و رفتار با نوجوان ، شناخت واقعی نوجوان است .

 

از سوی دیگر نوجوان در این دوره به ارزیابی و بازنگری روابطش با والدین می پردازد . ممکن است نتیجه ارزیابی نوجوان از والدین که زمانی « قهرمان » او محسوب می شده اند ، اکنون منفی و نامطلوب باشد . نوجوان گاهی والدین خود را با دیگران مقایسه می کند و در نتیجه به برخی از ضعف ها و کاستی ها پی می برد . این وضعیت ممکن است سبب ناامنی و خشم نوجوان شود و در نتیجه نوجوان به والدینش پرخاش کند و عقاید و سبک زندگی آن ها را رد کند .

 

به طور معمول ، دوره نوجوانی ( دوازده تا هجده سالگی ) را به دو مرحله تقسیم می کنند . مرحله اول یا آغاز نوجوانی ، از  دوازده تا پانزده سالگی و مرحله دوم یا پایان نوجوانی ، از پانزده تا هجده سالگی است . بدین ترتیب دوره آموزشی راهنمایی تحصیلی مقارن با مرحله اول نوجوانی و دوره دبیرستان با مرحله دوم نوجوانی همزمان است . شاید دوره نوجوانی ، آخرین مرحله رشد فرزندان باشد که والدین باید فعالانه آنان را یاری کنند تا مسیر زندگی خویش را بیابند و خود را بشناسند . زیرا پس از این دوره ، نوجوان پا به دوره جوانی می گذارد و به تدریج وارد دنیای مستقلی می شود . در این شرایط هم نوجوان و هم والدین باید آمادگی های لازم را کسب کنند تا نوجوان بتواند به خود رهبری و خود اتکایی نایل گردد . در فرایند تعلیم تربیت و رشد ، یکی از اثربخش ترین روشها ، برقراری رابطه انسانی با نوجوان و حفظ و تامین عزت نفس و احساس خود ارزشمندی نوجوان است . بنابراین اگر نوجوان را باور می کنید و می پذیرید که داشتن یک رابطه خوب و انسانی ، مقدماتی ترین و ضروری ترین مرحله کار با نوجوان است ( به پژوه ، 1377 ) .

 

بی شک خانواده ، مهمترین و اصلی ترین نهاد تربیتی جامعه است و نخستین آموزشگاه و پرورشگاه فرد محسوب می شود . از این رو بیان هرگونه سخنی درباره تربیت کودک ، نوجوان و جوانو پیشینه ، بدون توجه به نقش حیاتی خانواده ، سخنی نادرست و ناتمام قلمداد می گردد . یک خانواده سالم و پویا ، خانواده ای است که میان اعضای آن به ویژه میان والدین و فرزندان ، رابطه ای انسانی و سالم حاکم است . مادران و پدران توانا کسانی هستند که از دانایی ها و مهارت های لازم برخوردارند . بخشی از دانستنیهای ضروری برای والدین ، دانش های مربوط به برقراری رابطه انسانی با فرزندان است .

 

 


 

[1]-Family Life Education

دانلود مبانی نظری و پیشینه درباره آموزش زندگی خانوادگی(F.L.E )

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پورحسینی

دانلود چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت یادگیری الکترونیکی

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت یادگیری الکترونیکی

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت یادگیری الکترونیکی

دانلود چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت یادگیری الکترونیکی

چارچوب نظری
 پیشینه تحقیق
 مهارت
 یادگیری الکترونیکی
دسته بندی حقوق
فرمت فایل doc
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc 

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

مهارت یادگیری الکترونیکی

 

فناوری اطلاعات و ارتباطات

   فناوری اطلاعات و ارتباطات واژه‌ای است که در سال 1970 پدید آمد و برگیرنده دو موضوع محاسبات ریاضی و ارتباطات منطقی اعداد بود. مفاهیم مختلفی با برخوردهای متفاوتی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان شده است. فناوری اطلاعات و ارتباطات عبارتست از، فناوری که سیستمهای پردازش اطلاعات بازرگانی و اداری و غیره را در بردارد. کامپیوترها و شبکه های ارتباطی و معلومات خاص فناوری اطلاعات و ارتباطات اجزای فناوری اطلاعات می‌باشند(فلاح و عطارنیا،173:1392).

   فناوری اطلاعات و ارتباطات زیربنای حرکت جوامع و نسل آینده در اغلب زمینه‌هاست و به عنوان بستر و ابزاری مهم برای رشد و توسعه به شمار می‌رود. عمق تأثیرات این  فناوری به گونه‌ای است که نادیده گرفتن آن منجر به از دست دادن جایگاه جهانی در عرصه‌های جدید خواهد شد(اخوان و مسعودی ندوشن،1384). این فناوری‌ها واسطه‌ای هستند که امکان بیان طیف گسترده‌ای از اطلاعات، اندیشه‌ها، مفاهیم و پیام‌ها را فراهم می‌کند و تبحر در فناوری اطلاعات و ارتباطات به معنی توانایی به کارگیری مؤثر آن می‌باشد. تبحر در آن شخص را قادر می‌سازد که انواع مختلف کارها را انجام دهد و برای انجام هر کار راه‌های مختلفی را بیابد(خسروی،1386).

   کلارک[1]، وسایل و امکانات ارتباط رسانه‌ای و فناوری را در مباحث آموزشی حتمی و اجتناب ناپذیر می‌داند. اما باید توجه کرد که میزان استفاده از فناوری‌ها و تجهیزات به نگرش کاربران نسبت به این ابزار بستگی دارد و هرچه نگرش آنها مثبت باشد، استفاده از این آموزش‌ها بهبود خواهد یافت(کلارک،1994). با توجه به اینکه فناوری‌های ارتباطات در تعلیم و تربیت مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند تا تعامل میان تمامی شرکت کنندگان در فعالیت‌های آموزشی را توسعه دهند، بنابراین تعامل جزئی ضروری در فرآیند آموزشی محسوب می‌شود. از نظر واگنر [2] تعامل وقایع دوسویه‌ای است که حداقل به دو شی و به دو عمل نیاز دارد. تعامل زمانی اتفاق می‌افتد که این اشیاء و وقایع به صورت متقابل یکدیگر را تحت تاثیر قرار دهند. تعامل امکان انجام دادن کارها و وظایف گوناگون در فعالیت‌های آموزشی را فراهم می‌کند(اندرسون و الومی ،81:1385).

 

تعامل در آموزش از راه دور

    مور[3]، سه نوع تعامل را در آموزش از راه دور توصیف کرده است که این سه شکل شامل: تعامل میان دانشجو و اساتید، تعامل میان دانشجویان با همدیگر و تعامل میان دانشجویان با محتوا می‌باشد. اما تعامل در یادگیری می‌تواند از اینها نیز فراتر باشد که به شش دسته تقسیم‌بندی می‌شوند: تعامل استاد با دانشجو، تعامل دانشجو با محتوا، تعامل دانشجو با دانشجو، تعامل استاد با محتوا، تعامل استاد با استاد و تعامل محتوا با محتوا (ابراهیم زاده، زندی، علی‌پور، زارع، یزدانی، 1389). برای نشان دادن راه‌های گوناگون پشتیبانی شبکه از تعامل آموزشی شش رابطه تعاملی ممکن در بین سه عنصر اصلی محیط آموزش رسمی دانشجویان، اساتید و محتوا ارائه می‌شود:

 تعامل استاد دانشجو

   در یادگیری الکترونیکی تعامل دانشجو با استاد، به روش و شکل‌های گوناگون از جمله: ارتباطات غیرهمزمان و همزمان متنی، یا با استفاده از محتوای شنیداری و دیداری امکان‌پذیر می‌شود. تعامل بین دانشجویان و اساتید در حیطه‌های آموزشی، شناختی و اجتماعی محیط یادگیری الکترونیکی در نظر گرفته می‌شود.

 تعامل دانشجو دانشجو

   برخی از دانشجویان فعالانه قالب‌های آموزش از راه دور، مانند یادگیری الکترونیکی را انتخاب می‌کنند و این به آنها اجازه می‌دهد تا ضمن مطالعه‌ای مستقل به ارتباط فشرده و محدودیت‌های زمانی که در قالب‌های تنظیم شده زمانی و تعاملی آموزش وجود دارد، وابسته نباشند.

 تعامل دانشجو محتوا

   بخش اعظم وقت دانشجو در تمامی قالب‌های آموزش صرف تعامل با محتوای آموزشی می‌گردد. در آموزش سنتی کلاس درس به معنای مطالعه متون و منابع کتابخانه‌ای است. در محیط یادگیری الکترونیکی، محتوا می‌تواند به صورت متن بر روی کاغذ یا صفحه نمایش ارائه و خوانده شود، اما محتوا غالباً با گستره‌ای غنی از آموزش‌هایی به کمک رایانه، شبیه سازی‌ها، جهان‌های خرد[4]، ابزار تولید نمایش[5] و بازنمایی تکمیل می‌شود.

 تعامل استاد محتوا 

   تعامل استاد با محتوی در یادگیری الکترونیکی، بر تولید و تعیین فعالیت‌های یادگیری به وسیله اساتید تمرکز دارد و به آنان این امکان را می‌دهد که بطور مداوم بر فعالیت‌ها و منابع محتوایی که برای یادگیری دانشجویان تولید شده است، نظارت داشته باشند و آنها را روزآمد کنند.

 


[1]. R. Clark

[2]. Wagner

[3]. Moore

[4]. Micro worlds

[5]. Presentation

دانلود چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مهارت یادگیری الکترونیکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پورحسینی

دانلود تاریخچه IFRS

تاریخچه IFRS

اگر دنبال یک خلاصه از وضعیت شروع فعالیت IFRS هستی و تاریخچه و شرایط اجرای آن را می خوای بدونی می تونی از این فایل استفاده کنی فایل را با فرمت ورد گذاشتم تا اگر نیاز به اضافه یا کم کردن داشتید مشکلی نباشه

دانلود تاریخچه IFRS

IFRS
دلایل تفاوت استانداردهای حسابداری کشورها
نحوه هماهنگی IFRSدرکشورها
شیوه اجرای IFRS در برخی از کشورها
وضعیت IFRSدرایران
نمودار خلاصه تاریخجه IFRS
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 322 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4

یکی از دغدغه های اصلی شرکت های خارجی که می خواهند در سایرکشورها از جمله ایران سرمایه گذاری کنند نحوه حسابداری و استفاده از استانداردهای حسابداری است و استانداردهای ملی را قبول ندارند و ریسک سرمایه گذاری کشور را بالا برده است. به همین دلیل تمایل به استفاده از استانداردهای بین المللی در همه کشورها زیاد شده است و نزدیک 150کشور تا سال 2015 استانداردهای IFRSرا پذیرفتند و ایران هم در حال حرکت به سمت این استانداردها است. سال 95اولین گروه یعنی بانک ها ملزم به ارائه صورتهای مالی براساس استانداردهای بین المللی شده اند. اگر می خواهی یک تاریخچه از این استانداردها داشته باشی و تحقیقاتی در این زمینه شروع کنی این فایل شمارا راهنمایی خواهد کرد.

دانلود تاریخچه IFRS

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پورحسینی

دانلود سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (Enterprise resource planning)

سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (Enterprise resource planning)

پژوهش رشته کارشناسی کامپیوتر سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان (interprise resource planning)

دانلود سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (Enterprise resource planning)

سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 727 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87

فایل کارشناسی کامپیوتر

عنوان : سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise  resource  planning)

 

فهرست مطالب :

 

عنوان مطلب                                                                                                         شماره صفحه

 

فصل اول : تعریف  ............................................................................................................12

1.1 تعریف سیستم......................................................................................................................................................12

1.1.1 برنامه ریزی سیستم ها .................................................................................................................................12

1.2  تعریف سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی  ( erp). ................................................................................13

1.3  تاریخچه erp  ..................................................................................................................................................14

1.4 عوامل اصلی موفقیت در پیاده سازی سیستم erp.....................................................................................15

1.5  عوامل موثر در شکست................................................................................................................................... 15

1.6  مدیریت تحول....................................................................................................................................................16

1.6.1 مولفه های مدیریت تحول............................................................................................................................17

1.6.2 دشواریهای مدیریت تحول............................................................................................................................17

1.7 ضرورت ارزیابی erp..........................................................................................................................................17

 

فصل دوم : امنیت در erp

2.1  مقدمه.............................................................................................................................................................20

2.2 امنیت در سیستم های بزرگ سازمانی......................................................................................................20

2.3 تهدید های امنیتی در سازمان.....................................................................................................................21

2.3.1  رد کردن خدمات......................................................................................................................................21

2.3.2 دزدی اطلاعات............................................................................................................................................22

2.3.3  تخریب اطلاعات...................................................................................................................................... 22

2.4 محورهای حفاظت برای برقراری امنیت   ...............................................................................................23

2.5 دسترسی و کنترل آن در سیستم های erp...........................................................................................24

 2.6حفاظت از یکپارچگی و اعتبار اطلاعات................................................................................................... 25

2.7  ارزیابی امنیت سیستمهای erp....... .......................................................................................................27

2.7.1  بررسی کنترل دسترسی ها...... ............................................................................................................28

2.7.2  بررسی و بازرسی کاربران.......................................................................................................................28

2.7.3 بازدیدو ارزیابی تنظیمات مربوط به فرایندهای تجاری.....................................................................29

2.7.4 مدیریت تغییرات.......................................................................................................................................30

2.7.5 ارتباطات سیستم.......................................................................................................................................30

2.7.6 حریم خصوصی..........................................................................................................................................30

2.8 نتیجه گیری..................................................................................................................................................32

 

فصل سوم : معیارهای انتخاب مشاور در حوزه erp

3.1 کلیات..............................................................................................................................................................35

3.2 معیار دهگانه انتخاب مشاور در حوزه erp..............................................................................................36

3.2.1 شناخت حوزه عملیاتی کسب و کار سازمان متقاضی.......................................................................36

3.2.2 شناخت محصولات erp مطرح در بازار...............................................................................................37

3.2.3 قابلیت تشخیص نیازهای سازمان متقاضی.........................................................................................37

3.2.4 توانائی تشخیص میزان آمادگی سازمان متقاضی..............................................................................38

3.2.5 برخورداری از متولوژی مناسب ارزیابی عرضه کنندگان erp....................................................... 39

 3.2.6 توانائی مذاکره جهت رفع ابهامات فی ما بین...................................................................................39

3.2.7 توانائی مذاکره در مورد مبانی قیمت گذاری ..................................................................................40

3.2.8 توانائی در برنامه ریزی و مشارکت موثر در اجرای مراحل مناقصه..............................................40

3.2.9 برخورداری از حداقل تجربه مورد نیاز در پیاده سازی .................................................................41

3.2.10 ظرفیت درک مسائل پشتیبانی در دوره بهره برداری..................................................................41

فصل چهارم : مسائل پس از پیاده سازی erp در سازمان

4.1 مقدمه..........................................................................................................................................................44

4.2 تعریف..........................................................................................................................................................45

4.3 پیشرفتهای حاصل از پیاده سازی erp................................................................................................45

4.4 برای حداکثر نتیجه گیری از سیستم erp..........................................................................................46

4.4.1 customize کردن.............................................................................................................................46

4.4.2 upgrade کردن..................................................................................................................................47

4.5 تخصیص کارکنان......................................................................................................................................48

4.6 ROI-Return on Investment  یا بازگشت سرمایه.............................................................. 49

4.6.1 مراحل پس از پیاده سازی erp.........................................................................................................49

7,4استفاده از ASP….................................................................................................................................49

 

فصل پنچم : پروژه ERP  و مدیریت تغییر سازمانی

5.1 مقدمه...........................................................................................................................................................52

5.2 شناخت نوع و ریشه های مواجهه افراد سازمان با ERP..................................................................53

5.2.1  ترس از ناشناخته ها و فقدان آگاهی................................................................................................53

5.2.2  احساس عدم امنیت شغلی.................................................................................................................54

5.2.3 عادت  .......................................................................................................................................................54

5.2.4  ترس از دشوار شدن کارها...................................................................................................................54

5.2.5 عدم اطمینان از صحت عملکرد سیستم..... ......................................................................................54

5.2.6 تنبلی ساختار................................ ......................................................................................................... 55

5.2.7 عدم امنیت قدرت.............. .....................................................................................................................55

5.2.8 سیاسی کاری ................... ......................................................................................................................55

5.3 شیوه های اعمال تغییرات..........................................................................................................................56

5.3.1 شیوه مشارکتی اجرای تغییر........ .......................................................................................................56

5.3.2 شیوه اجباری اجرای تغییر....................................................................................................................57

5.4 Framework عملی مدیریت تغییرات در پروژه erp......................................................................57

5.4.1 فاز اول...................................... ................................................................................................................58

5.4.1.1 مرحله اول: درک ضرورت تغییر.......................................................................................................58

5.4.1.2 مرحله دوم: انتخاب erp مناسب با مشارکت اعضای سازمان....................................................59

5.4.1.3 مرحله سوم:ایجاد آگاهی...................................................................................................................60

5.4.2 فاز دوم.......................................................................................................................................................62

5.4.2.1 مرحله اول: ایجاد دانش در مورد بهره برداری از erp.................................................................62

5.4.2.2 مرحله دوم: عملیاتی کردن تغییرات...............................................................................................64

5.4.2.3  مرحله سوم: نهادینه کردن تغییرات..............................................................................................65

5.5 نتیجه گیری................................................................................................................................................66

 

 

فصل ششم : erp در ایران

6.1 مقدمه........................................................................................................................................................68

6.2 اهداف وزارت بازرگانی از اجرای erp.................................................................................................68

6.3 خرید از شرکتهای معتبر.......................................................................................................................69

6.4 خرید با واسطه و استفاده غیر قانونی آن در ایران...........................................................................70

6.5 خرید از شرکت های کوچک و خرد    .............................................................................................70

منابع و مراجع ................................................................................................................................................71

 

 

 

 

فهرست اشکال :

عنوان                                                                                                     شماره صفحه

شکل 1-2................................................................................................................................................................23

شکل 3-6 ...............................................................................................................................................................69

 

 

دانلود سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (Enterprise resource planning)f

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پورحسینی

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی

دانلود 
مبانی نظری
 پیشینه تحقیق
 ارزشیابی آموزشی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 145 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 67

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

ارزشیابی آموزشی

مفهوم شناسی ارزشیابی آموزشی

           انسان پیوسته درصدد ارزیابی کارها و تجربه های گذشته خود است تا عملکردش را رضایت بخش کند و یا با بهبود بخشیدن به عملکرد آینده، رضایت بیشتری به دست آورد. در واقع ارزشیابی قسمتی از فراگرد بقای انسان است.

         مقصود از ارزشیابی استفاده از تجربه به منظور بهبود بخشیدن به اقدامات آینده است. ارزشیابی به مثابه یک تخصص است. با این امر سرو کار دارد که ارزش، کیفیت و اهمیت، میزان، درجه و شرایط پدیده‌ها را مورد آزمایش و قضاوت قرار دهد. به مثابه یک زمینه تخصصی، ارزشیابی را می توان فرایندی دانست که با گردآوری و استفاده از اطلاعات برای اتخاذ تصمیمات در مورد برنامه های آموزشی سرو کار دارد. ارزشیابی فعالیتی است که ماهیت آن آموزشی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. ارزیابی و بازنگری محور نوسازی و استقرار یک نظام ارتباطی است(کارشناسان دفتر همکاری‏های بین المللی وزارت آموزش و پرورش، 1379 ص 193).

         با تلاش های رالف تایلر حوزه ارزشیابی آموزشی شکل گرفت و به تدریج به صورت یک حوزه مستقل در کنار سایر حوزه های علوم تربیتی جای گرفت. با توجه به جوان بودن این حوزه تعاریف متعدد و مختلفی برای ارزشیابی ارائه شده است(کیامنش، 1377) اصطلاح ارزشیابی یا ارزیابی به طور ساده به تعیین ارزش برای هر چیزی یا داوری ارزشی می شود. گی[1](1991)، ارزشیابی را یک فرایند نظامدار برای جمع آوری، تحلیل و تفسیر اطلاعات به منظور تعیین این که آیا هدف های مورد نظر تحقق یافته اند یا در حال تحقق یافتن هستند و به چه میزانی، تعریف کرده است. در آموزش و پرورش، ارزشیابی به یک فعالیت رسمی گفته می شود که برای تعیین کیفیت، اثربخشی یا ارزش یک برنامه، فرآورده، پروژه، فرایند یا هدف به اجرا در می آید.

        استافل بیم و شیفک فیلد[2](1985)، ارزشیابی را این گونه تعریف کرده اند: « ارزشیابی عبارت است از فرایند تعیین کردن، به دست آوردن و فراهم ساختن اطلاعات توصیفی و قضاوتی در مورد ارزش و مطلوبیت هدف ها، طرح ها، اجرا ونتایج به منظور هدایت تصمیم گیری، خدمت به نیاز های پاسخ گویی و درک بیشتر از پدیده های مورد بررسی». بولمتس و باتوین [3]  ارزشیابی را به عنوان فرایند سیستماتیک جمع آوری و تحلیل داده به منظور تعیین این که آیا و تا چه اندازه اهداف تحقق یافته اند تعریف کرده اند. هم چنین هلی و کلابرس[4]  ارزشیابی را مقایسه ارزش و کیفیت مشاهده با استانداردها و استانداردها و ملاک ها می دانند.

      هم چنین ارزیابی را چنین نیز تعریف کرده اند: ارزیابی عبارت از فراگرد توافق درباره استاندارد های برنامه یا تعیین این که آیا تفاوتی میان بعضی از جنبه های برنامه و استانداردهای مورد نظر برای آن ها وجود دارد و یا درباره استفاده از اطلاعات مربوط به تفاوت های یاد شده برای مشخص کردن نارسایی های برنامه است(کارشناسان دفتر همکاری های بین المللی وزارت آموزش و پرورش 1379 ص 6).

        ارزشیابی ممکن است در اشکال مختلف نظیر: ارزیابی نیازمندی ها، مطالعه زیر بنایی، ارزشیابی فراگیران، ارزشیابی کارکنان، آزمون پیشرفت و نگرش سنجی، ارزشیابی برنامه درسی، تحلیل ظرفیت تشکیلاتی، ارزشیابی تولید، ارزیابی اثربخشی، تحلیل هزینه –سودمندی، خود ارزشیابی و دیگر انواع آن صورت گیرد. ارزشیابی درصدد حصول عملکردهایی در فراسوی وظایف اطلاعاتی است و غالباً در خدمت عملکردهای نهادی، اجتماعی، تاریخی و سیاسی می باشد.

        از آن جا که ارزیابی نقش یک آیینه را برای نظام آموزشی ایفا می کند، تصمیم گیرندگان و دست اندرکاران زیربط می توانند تصویری از چگونگی وضع فعالیت ها به دست آورند و با استفاده از آن تصمیمات لازم را در جهت بهبود و پیشرفت فعالیت ها برای نیل به بازدهی مورد نظر اتخاذ نمایند.

        معمولاً ارزیابی به تجزیه و تحلیل عملکرد، بازده و هزینه یک طرح پس از اجرای آن می‎پردازد. اگر درحین اجرای طرح انجام پذیرد هدف آن بهبود مدیریت، برنامه درسی و یا اتخاذ تصمیم برای ادامه، گسترش یا تجدید نظر در طرح خواهد بود. اگر ارزیابی در پایان طرح انجام شود، هدف آن تعیین علل موفقیت یاعدم موفقیت طرح خواهد بود(ابیلی، 1382 ص 17).

 

2-3-2 ) تاریخچه ارزشیابی

       هر چند انگاره پردازی درباره ارزیابی آموزشی طی چند دهه گذشته تحول قابل ملاحظه ای داشته است، استفاده از ارزیابی در فعالیت های آموزشی به اندازه خود فعالیت های آموزشی قدمت دارد. بکار گرفتن ارزیابی آموزشی به عنوان بازخوردی جهت بهبودی فعالیت های آموزشی امری نسبتاً جدید است، به طوری که تجربه های به عمل آمده درباره آن در کشورهای مختلف از دهه های اول قرن بیستم تجاوز نمی کند(بازرگان، 1383 ص 16).    

      از زمان جنگ جهانی دوم شرکت ها میلیون ها دلار روی آموزش کارکنان هزینه نمودند. با این حال هیچ شرکت سرمایه گذاری، شاخص های آموزش را برای بازگشت سرمایه محاسبه نمی نمود. با این وجود مدیران ارشد مدرکی دال براین که پول های هزینه شده باز می گردد جستجو می‎نمودند. هم چنین کمپانی ها استراتژی های هزینه _ اثربخشی آموزش و ملاحظه جدی ساخت یا خرید انتخاب ها را جستجو می کردند.

        ارزشیابی به معنی علمی و دقیق آن دانش جوانی است که قدمتی بیش از یک قرن در جهان ندارد. به ویژه درکشور ما که سابقه آن از ثلث قرن تجاوز نمی کند. لذا این دانش هنوز از تحقیقات و بررسی های جامعی برخوردار نگردیده تا همه جنبه های آن روشن و آشکار و صاحب تعریف جامع، حیطه های عملی و قواعد و قوانین و مطابق با حوائج و مقتضیات جامعه و بلاخص در زمینه کار و اشتغال شود(عراقی و دیگران، 1382 ص74).

        ارزشیابی به شیوه جدید آن حاصل تلاش هایی است که مخصوصاً در آمریکا برای بهسازی فرایند آموزشی دوره های دبیرستان انجام شد. ارزیابی تقریباً هم زمان با مدیریت علمی متداول گردید و دست اندرکاران آموزش و پرورش برآن شدند تا این اصول را در جهت پیشبرد برنامه های آموزشی بکارگیرند.

 


[1] -G a y

[2] - Stuffelbeam d.L and shinkfield A. J

[3] - Boulmetis & Dutwin

[4] -Holli & Calabrese

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پورحسینی
ابزار وبلاگ - ابزار وبلاگ تبادل لینک - تبادل لینک وبلاگدهی - وبلاگدهی