گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک
گیگاداک
پیوندها
کلمات کلیدی

.

دانلود هبلکس یا بتن سبک چیست؟

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

پرسشنامه خودپنداره ریاضی (صالح صدق پور و همکاران

دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت انواع اختلالات خلقی و شخصیتی

پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت بررسی طرح درس جامعه شناسی کار و بیکاری

جواب تمرینات کتاب 3 American English File Workbook

پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسئله

فوبی اجتماعی اضطراب

آموزش نرم افزار GeneRunner

1396)

پاورپوینت نظریه X و Y داگلاس مک گریگور.

دانلود تست هوش وکسلر بزرگسالان (WAIS-R) دکتر براهنی و همکاران

پاورپوینت آنچه مردان باید در مورد خود و همسرانشان بدانند.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد

ترجمه مقاله تاریخ حسابداری و انتقال سرمایه داری در انگلستان

پروژه طراحی

تحلیل و آنالیز بالابر دو ستونه اتومبیل

پاورپوینت روان درمانی مراجع محور کارل راجرز

دانلود نقشه هواپیمای فومی f 22

تصویر سازی کدینگ فوق العاده راحت و آسان 100 درصد تضمینی

نظم دهنده پلاستیکی لباس

پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

دانلود پروژه بررسی مشکلات امنیتی در تجارت الکترونیک

۱۳ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

آموزش طراحی ترانسفورماتور + محاسبات عملی ترانس PDF

آموزش طراحی ترانسفورماتور آشنایی با انواع ترانسفورماتور محاسبات ترانسفورماتور محاسبات عملی ترانس PDF آموزش کامل ترانسفورماتور

دانلود آموزش طراحی ترانسفورماتور + محاسبات عملی ترانس PDF

آموزش طراحی ترانسفورماتور
طراحی ترانسفورماتور
آموزش کامل ترانسفورماتور
ترانس
ترانسفورماتور
طراحی ترانسفورماتور pdf
محاسبات ترانسفورماتور
محاسبات عملی ترانس
دسته بندی برق
فرمت فایل pdf
حجم فایل 6066 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 120
آموزش طراحی ترانسفورماتور

 

طراحی ماشین های الکتریکی – طراحی ترانسفورماتور

 

فهرست مطالب فایل PDF :

آشنایی با انواع ترانسفورماتور

ترانسفورماتور

سیم پیچ ها

هسته

دلیل استفاده از ترانسفورماتور

انواع شبکه های انرژی الکتریکی

از دیدگاه ساختمان

از نظرنوع منبع

از نظر کاربرد

طرز کار ترانسفورماتور

ترانسفورماتور ایده آل

رابطه اساسی ترانس

ترانس افزاینده و کاهنده

ترانس یک به یک

ترانسفورماتور واقعی

کوپلینگ مغناطیسی

ولتاژ اتصال کوتاه

جریان اتصال کوتاه

جریان هجومی یا یورشی در ترانسفورماتور

تلفات ترانسفورماتور

آزمایش بی باری

آزمایش جریان مستقیم

افت ولتاژ در ترانسفورماتور

راندمان ترانس - راندمان ماکزیمم

اتو ترانس

توان تیپ

مزایای اتوترانسفورماتور

ترانسفورماتور سه فاز

انواع ترانسفورماتور سه فاز

نقش روغن در ترانسفورماتور ها

رله بوخهلتس

ترانسفورماتور جریان CT

ترانسفورماتور ولتاژ PT

خنک کردن ترانسفورماتور ها

طراحی ماشین های الکتریکی – طراحی ترانسفورماتور

مقدمه ای بر طراحی ترانسفورماتور

انتخاب پارامتر های طراحی

ابعاد هسته مغناطیسی

سیم پیچی های ترانسفورماتور

بررسی کارائی ترانس طراحی شده

خنک کاری ترانس

تفاوت طراحی ترانس قدرت و توزیع

معادلات طراحی

معادلات ولت بر دور

معادلات خروجی ترانس تکفاز

ضریب پنجره

انتخاب مقدار بارگذاری مغناطیسی ویژه

انتخاب مقدار بارگذاری الکتریکی ویژه

ابعاد هسته ترانس ستونی

طراحی سیم پیچی

انواع سیم پیچی

عایق های سیم پیچی ترانسفورماتور

طراحی سیم پیچی

اطلاعاتی که در فرایند طراحی مورد نیاز می باشد

چندین مثال کاربردی

طراحی سیم پیچی فشار قوی

جریان بی باری

تلفات بی باری

تلفات مسی

طراحی ترانسفورماتور فرکانس بالا

فرمول کلی تعداد دور سیم پیچ اولیه

محاسبه سیم لیتز

سیستم ENG

سیستم SI

دیاگرام فاز روی ترانسفورماتور

هسته ترانسفورماتور و طراحی آن

طراحی بهینه مقطع هسته ترانسفورماتور

ساخت هسته ترانسفورماتور

گوشه اتصال شاخه ها با یوغ ها

آموزش سیم پیچی ترانسفورماتور همراه با محاسبات وفرمول ها

مثال ۱ : یک ترانسفور ماتوری با ولتاژ اولیه ی ۲۲۲ ولت و ولتاژ ثانویه ی ۱۲ ولت و جریان ثانویه ی ۲ آمپر مورد نیاز است تعداد دور سیم پیچ اولیه و ثانویه و قطر سیم پیچ اولیه وثانویه و را محاسبه کنید .

برای ساخت یک اتو ترانسفورماتور مورد نیاز ، ابتدا باید از روابط ریاضی و فرمول های اتو ترانسفورماتور ،تعداد سیم پیچ اولیه ، ثانویه و همچنین قطر سیم وجریان Ic و Is و E وI مورد استفاده را بدست آوریم .

این فرمول های به صورت زیر است ...

 

فرمت فایل : PDF

 

حجم فایل : ۶٫۶ مگابایت

 

تعداد صفحات : ۱۲۰ صفحه

 

زبان : فارسی

دانلود آموزش طراحی ترانسفورماتور + محاسبات عملی ترانس PDF

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ دی ۹۹ ، ۱۰:۰۹
امین پورحسینی
راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر)

راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 اینورتر اشنایدر atv71 اینورتر درایو اشنایدر راهنما و کاتالوگ و دفترچه و کتابچه فارسی

دانلود راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر)

آموزش اینورتر
اینورتر
 اینورتر اشنایدر ATV71
 اینورتر درایو اشنایدر
درایو
 درایو اشنایدر
 راهنمای فارسی
 راهنمای فارسی اینورتر
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل pdf
حجم فایل 3316 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 88

اینورتر اشنایدر ATV71

 

در این فایل می خوانید :

مدار الکتریکی (ترمینال 24 + و ترمینال PWR توسط یک جامپر , به یکدیگر وصل شده اند و اگر این جامپر را باز کنید درایو , فالت می دهد.)

کنترل پانل (دو مدل کنترل پانل , برای این درایو , قابل استفاده است , کنترل پانل ساده و کنترل پانل گرافیکی .)

کار با کنترل پانل گرافیکی (کنترل پانل گرافیکی را می توان مستقیماً بر روی درایو نصب نمود و یا می توان به وسیله یک کابل رابط ، بر روی درب تابلو، قرار داد)

معرفی منوها  (جدول زیر، عملکرد تعدادی از منوها را مختصراً توضیح می دهد .)

منوی SIn یا simply start  (برای تنظیم سریع درایو به کار می رود .)

منوی Monitoring (برای نمایش مقادیر متغیرهای درایو همچون ولتاژ و جریان و فرکانس و سرعت و ... استفاده می گردد )

بازگشت به تنظیمات کارخانه (شامل چند پارامتراست که برای بازگشت به تنظیمات کارخانه ای به کار گرفته می شود )

منوی setting

بسیاری از تنظیمات مربوط به سرعت و شتاب و مدت زمان افزایش و کاهش سرعت و پارامترهای ترمز DC و ... در این منو تنظیم می گردد. جدول زیر، تعدادی از پارامترهای این منو را معرفی می کند

منوی Motor Control

منوی کنترل موتور ، شامل پارامترهای موتور و اتوتیون و روش کنترل موتور، فرکانس سوئیچینگ و ... می باشد .

جدول زیر، تعدادی از پارامترهای این منو را معرفی می کند

جدول زیرنیز سایر تنظیمات گروه موتور را معرفی می نماید.

منوی I-O

ورودی ها و خروجی های درایو را در این منو می توانید تنظیم و پیکر بندی نمایید.

جدول زیر، پارامترهای مربوط به ورودی های دیجیتال را معرفی می کند .

زیر منوی r2 و r1

تاخیر در وصل رله خروجی R2

زیر منوی AO1

منوی command

از پارامترهای موجود در منوی ctL یا Command برای انتخاب مرجع فرمان و مرجع سرعت و عملکرد کلید های F1 تا F4 می توان استفاده نمود.

جدول زیر، تعدادی از پارامترهای این گروه را معرفی می کند

منوی Application Function

Fault Management

Local & Remote

مرجع سرعت درایو

سرعت این درایو از چه طریقی کنترل می گردد؟

مرجع فرمان درایو

فرمانهای استارت و توقف , چگونه و از چه طریقی به درایو , اعمال می گردد؟

کنترل ولتاژ باس DC

مثال ۱ برای اینورتر اشنایدر ATV71  :

در این مثال , قصد داریم توسط ورودیهای LI3 و LI4 سه سرعت ثابت را انتخاب کنیم . رله R2  بر روی درایو , برای کنترل ترمز مکانیکی که روی موتور نصب شده است , تنظیم گردد.

ابتدا می توانید از طریق منوی Simply start و پارامتر CFG نوع کاربرد درایو را مشخص کنید

برای این مثال , پارامتر CFG را می توانید بر روی گزینه sts قرار دهید ....

 

 

فرمت فایل : PDF

 

حجم فایل : ۴٫۳۶ مگابایت

 

تعداد صفحات : ۸۸ صفحه

 

زبان : فارسی

 

 

 

دانلود راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ دی ۹۹ ، ۱۲:۰۳
امین پورحسینی
پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش)

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش)

دانلود پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش)

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی
دسته بندی بهداشت عمومی
فرمت فایل docx
حجم فایل 18257 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 160

فهرست آزمایشات و گزارش کار روانشناسی موجود در این مجموعه:

 

  1.  آزمایش اثر آگاهی از نتایج بر عملکرد
  2.  آزمایش تضادها و پس تصویرها
  3.  آزمایش تعارض
  4. آزمایش حافظه تجسمی
  5. آزمایش حل مسأله
  6. آزمایش دقت مسیر
  7. آزمایش شایعه
  8. آزمایش منع بعدی
  9. آزمایش منبع قبلی
  10. آزمایش احساس سرما و گرما
  11. آزمایش اثرکارمضاعف وحواسپرتی برکارآیی
  12. آزمایش اثرپس تصویری
  13. آزمایش حرکت ظاهری
  14. آزمایش جامعه سنجی
  15. آزمایش تخمین زمان
  16. آزمایش ترسیم در آینه
  17. آزمایش بیوفیدبک
  18. آزمایش اندازه گیری زمان واکنش
  19. آزمایش حافظه بصری کیم
  20. آزمایش یادگیری فشرده و یادگیری توزیعی
  21. آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا
  22. آزمایش واکنش در مقابل ترس خشم و شادی
  23. آزمایش سنجش آستانه ها
  24. آزمایش ماز U شکل
  25. آزمایش سنجش خطای ادراکی مولر
  26. آزمایش سنجش دقت حرکات ساده توسط لرزش سنج پیرون
  27. آزمایش شرطی سازی
  28. آزمایش یادگیری انتقال دوجانبه
  29. آزمایش سنجش دقّت توسّط تخمین فاصله
  30. آزمایش ارزیابی آستانه‌ی تشخیص نور چشمک‌زن
  31. آزمایش بررسی مهارت‌های حرکتی و هماهنگی چشم و دست
  32. آزمایش تست سرعت ضربه‌زدن
  33. آزمایش تست کوررنگی ایشاهارا
  34. آزمایش تست هوش ریون پیشرفته
  35. آزمایش آستانه ادراکی حساسیت پوستی یا آستانه تشخیصی
  36. آزمایش آستانه ادراکی سوسو
  37. آشنایی با دستگاه های اندازه گیری آزمایشات روانشناسی

 

دانلود پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ دی ۹۹ ، ۱۰:۵۹
امین پورحسینی
دانلود اتوکد جزییات اجرای نقشه های معماری فاز دو

دانلود فایل اتوکد جزییات و دیتایل اجرای نقشه های معماری فاز دو شامل جزییات اجرایی کف ، دیوارها ،سقف ها ، نازک کاری ، نعل درگاه ها ، پارتیشن بندی ، دیوار خارجی و داخلی ، سقف کاذب ، شیشه ها و می باشد

دانلود دانلود اتوکد جزییات اجرای نقشه های معماری فاز دو

دانلود اتوکد جزییات اجرای نقشه های معماری فاز دو
دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل dwg
حجم فایل 2242 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

دانلود فایل اتوکد جزییات و دیتایل اجرای نقشه های معماری فاز دو شامل جزییات اجرایی کف ، دیوارها ،سقف ها ، نازک کاری ، نعل درگاه ها ، پارتیشن بندی ، دیوار خارجی و داخلی ، سقف کاذب ، شیشه ها و ... می باشد.

دانلود دانلود اتوکد جزییات اجرای نقشه های معماری فاز دو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ دی ۹۹ ، ۱۰:۴۳
امین پورحسینی
نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی

کاملترین پکیج نمونه سوالات بیمه مرکزی ازمون بیمه های زندگی

دانلود نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی

بیمه عمر
نمونه سوالات بیمه مرکزی 
آزمون بیمه مرکزی عمر 
آزمون نمایندگی بیمه عمر
نمونه سوالات بیمه 
بیمه پاسارگاد
بیمه ایران 
بیمه دانا
دسته بندی بیمه
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2938 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 84
 نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون  بیمه های زندگی بهمراه کلید سوالات با ایین نامه ها و اصطلاحات بیمه ای بصورت کامل شامل 465 سوال .

در این پکیج تعداد  465 نمونه سوال به همراه جواب  ایین نامه ها وجود دارد که مورد نیاز داوطلبان آزمون نمایندگی بیمه های زندگی می باشد ، مطالعه این موارد احتمال کسب نمره قبولی را برای داوطلب افزایش می دهد .

سایر داوطلبان نیز می توانند از این پکیج کامل استفاده نمایند 

1- داوطلبان آزمون نمایندگی  بیمه

2- داوطلبین آزمون بیمه عمر 

3- داوطلبین آزمون بیمه ایران 

دانلود نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ دی ۹۹ ، ۱۰:۱۳
امین پورحسینی

اجرا و تفسیر آزمون نمونه واقعی میلون Millon Clinical Multiaxial Inventory-III

اجرا و تفسیر آزمون نمونه واقعی Millon Clinical Multiaxial InventoryIII در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل

تعداد صفحات 13
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل

اجرا و تفسیر آزمون نمونه واقعی  Millon Clinical Multiaxial Inventory-III در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

تفسیر گام به گام میلون
گام اول: وارسی شاخص های روایی
گام دوم: وارسی مقیاس های آسیب شدید شخصیت
گام سوم: وارسی مقیاس های الگوهای بالینی شخصیت
انواع کدهای شایع با اختلال شخصیت نمایشی
دلالت های درمانی
مقیاس افسردگی(2B)
انواع کدهای شایع با اختلال شخصیت افسرده
گام چهارم: وارسی مقیاس های نشانگان بالینی
گام پنجم: تفسیر معنای یک نشانگان در بطن سبک یا اختلال شخصیت مراجع
گام ششم: تلفیق یافته های آزمون با سایر منابع اطلاعاتی
تشخیص

 

 

جزئیات محصول

شرح حال بیمار:                   دارد

تفسیر و نمره گزاری:             دارد

تشخیص براساس dsm:         دارد

 

توجه : گزارش نمونه واقعی آزمون های روانشناسی، شامل خودِ پرسشنامه و کارت های آزمون و پاسخ آزمون دهنده به سوالات پرسشنامه نمی باشد .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ دی ۹۹ ، ۱۲:۴۷
امین پورحسینی

جزوه مبانی ژئومورفولوژی

جزوه مبانی ژئومورفولوژی به تعداد 315 صفحه


مشخصات فایل

تعداد صفحات 315
حجم 19189 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی علوم پزشکی


توضیحات کامل

جزوه مبانی ژئومورفولوژی

شامل مباحث زیر می باشد.

جزوه فصل اول و دوم : به تعداد 54 صفحه pdf شامل دامنه / پیکر شناسی ساختمانی / مباحث مرتبط با کانی و سنگ / گنکلو مراها / سنگ نمک / تراورتن / چینه شناسی / دگر شیبی /

جزوه فصل سوم : به تعداد 29 صفحه pdf شامل حرکات زمین ساخت / پراکندگی مجموعه ها / انواع و مشخصه های چین / گسل ها و خمیدگی ها /

جزوه فصل چهارم ، پنج و ششم : به تعداد 53 صفحه pdf شامل مجموعه های ساختمانی بزرگ کره زمین / سکو ها / دگر شیب / سیستم های چین خورده آلپی / قلمرو ها / قوس های جزیره هیا / اشکال اولیه ساختمانی / ساختمانهای یک شیبی / کواستا /

جزوه فصل هفتم : به تعداد 40 صفحه pdf شامل ساختمان های چین خورده / اشکال ژورایی / زاگرس چین خورده / دره تاقدیسی / ناو معلق / تنگ /

جزوه فصل هشتم و نهم : به تعداد 91 صفحه pdf شامل فرسایش کارستی (آهکی) / انواع سنگها / اشکال کارستی / دولین / استالاگمیت و استلاکتیت / ساختمان های بلورین / ساختمان های آتتشفشانی /

جزوه فصل دهم تا دوازدهم : _ _ موجود نمی باشد

جزوه فصل سیزدهم و چهاردهم : به تعداد 40 صفحه pdf شامل ارتباط مسیر شبکه آبها با ساختمان زمین شناسی / پدیده انطباق / ساختمان زمین شناسی و اجزای شبکه ابها / تحول شبکه آب / تعادل و توازن / اسارت رودخانه / شواهد پدیده اسارت / پدیده انحراف

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ دی ۹۹ ، ۱۱:۳۶
امین پورحسینی
مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا (به همراه مقاله اصلی)

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی زنجیره تأمین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت، در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، تعریف مسئله، مفروضات مسئله، بهینه‌سازی رباست، بیان ریاضی مسئله، تحلیل جواب رباست، نتیجه‌گیری، پیشنهادات برای تحقیقات آتی

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا (به همراه مقاله اصلی)

مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع
مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع
مقاله ترجمه شده طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت
طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت
طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک
دسته بندی صنایع
فرمت فایل docx
حجم فایل 707 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی زنجیره تأمین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا (به همراه مقاله اصلی)، در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده

مقدمه

تعریف مسئله

مفروضات مسئله

بهینه‌سازی رباست

بیان ریاضی مسئله

تحلیل جواب رباست

نتیجه‌گیری

پیشنهادات  برای تحقیقات آتی

 

چکیده این مقاله:

این مقاله یک مسئله طراحی زنجیره تامین در مواقع بروز فرصت‌های جدید بازار و تحت عدم قطعیت تقاضا در نظر گرفته ‌است. هدف، بهینه‌سازی یکپارچه و کاهش هزینه‌های لجستیک و تولید در زنجیره تامین است. این مسئله در صنعتهای متفاوت ازجمله تولید اجسام نیمه رسانا، زنجیره تامین چند مرحله‌ای صنعت خوردو و لوازم مصرفی اتفاق می‌افتد. در همین راستا مدل بهینه‌سازی استوار مبتنی بر سناریو برای مواجهه با عدم قطعیت تقاضا ارائه شده است. در مدل ارائه شده تابع هدف به دنبال کمینه کردن هزینه زنجیره تامین می باشد که از ۳ قسمت تشکیل شده است که عبارتند از: هزینه‌های انتظاری، وزن داده شده به واریانس جوابهای تحت تقاضای غیر قطعی و جریمه عدم ارضای تقاضا (در انتهای افق برنامه‌ریزی).

توضیحات:

عنوان انگلیسی مقاله : Robust supply chain design under uncertain demand in agile manufacturing

عنوان فارسی مقاله : طراحی زنجیره تأمین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا

تعداد صفحات: 18 صفحه با فرمت docx

لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی زنجیره تامین استوار با تولید چابک تحت عدم قطعیت تقاضا (به همراه مقاله اصلی)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ دی ۹۹ ، ۱۵:۰۳
امین پورحسینی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
 

هدف از این پایان نامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند شرکت لوازم خانگی پارس خزر می باشد


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 246
حجم 2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل
 

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)
 
 
 
 
 
 
 مقدمه
نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).
برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).
 
در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).
 
یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت است از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر.
 
 
 
کلمات کلیدی:
ارزش ویژه برند
شرکت پارس خزر
فعالیت های ترفیع
خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
 
 
 
 
 
 
بیان مساله
دانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005 ).
 
ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).
 
در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010).
 
ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).
همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).
 
فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al.., 2008 ). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).
 
برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
فصل اول:کلیّات تحقیق 7
1-1) مقدمه 7
1-2) بیان مساله 8
1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق 13
1-4) اهداف تحقیق 14
1-5) چارچوب نظری تحقیق 14
شکل1) مدل مفهومی تحقیق 21
1-7) فرضیه های تحقیق 22
1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق 23
1-9) قلمرو تحقیق 25
1-9-2) قلمرو مکانی 26
1-9-3) قلمرو زمانی 26
 
فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق 27

بخش اول:ارزش ویژه برند 29

2-1) مقدمه 29
2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند 30
2-1-2) اهمیت برند 32
2-1-3) تعریف و تشریح برند 34
2-1-4) تصویر برند 37
2-1-5) ارزش ویژه برند 38
2-1-5-1) ارزش ویژه برند مالی 40
2-1-5-2) ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده 41
2-1-6) ضرورت خلق و حفظ ارزش ویژه برند 43
2-1-7) ابعاد ارزش ویژه برند 47
وفاداری به برند 47
آگاهی از برند 48
کیفیت ادراک شده 49
تداعی برند 50
2-1-8) مزایای ارزش ویژه برند 51
مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت 51
2-1-9) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 55
2-1-10) مدل های ارزش ویژه برند 56
مدل ارزش ویژه برند آکر 57
شکل 2-3-1) مدل دانش برند کلر 60
شکل 2-3-2) مدل ارزش ویژه برند آکر 62
شکل 2-3-3) ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر 64
نمودار 2-3-1) تشریح مدل ارزش ویژه برند آکر 65
مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66
شکل 2-3-4) مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66
هرم ارزش ویژه برند مشتری محور کلر 67
شکل 2-3-5) هرم ارزش ویژه برند کلر 68
2-1-11) آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند 69

بخش دوم:فعالیتهای ترفیع 72

2-2-1) تعریف ترفیع 73
تبلیغات 75
روابط عمومی 76
فروش شخصی 77
بازاریابی مستقیم 77
2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 78
ارتباطات شفاهی 78
بازاریابی پارتیزانی 79
بازاریابی الکترونیکی 80
بازاریابی از طریق تلفن همراه 80
بازاریابی ویروسی 80
جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 81
2-2-3) تعریف تبلیغات 83
تبلیغات مستقیم 87
2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 88
2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 90
3) جارچی های شهر 90
2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 91
2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 94
2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 98
2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 109
2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 111
2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 117
2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 117
2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 119
2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 120
2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 122
2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 124
2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 124
2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 125
2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 127
2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 133
 
بخش سوم:پیشینه تحقیق 135
 
فصل سوم:روش اجرای تحقیق 148
3-1) مقدمه 148
3-2) فرآیند اجرای تحقیق 150
3-3) روش اجرای تحقیق 150
3-4) جامعه آماری 151
3-5) روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه 152
3-6) روش گرد آوری داده ها و اطلاعات 153
3-7) ابزار گردآوری اطلاعات 153
3-8) روایی و پایایی ابزار اندازه گیری 155
3-8-2) پایایی 156
جدول شماره 3-2)  درصدآلفای کرونباخ 158
3-9) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات 159
 
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 160
4-1) مقدمه 161
4-2) توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان 162
جدول4-1) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان 162
نمودار4-1) نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان 162
با توجّه به جدول و نمودار 4-1 مشاهده می شود که جنسیت 5/31 درصد از پاسخ دهندگان زن و 5/68 درصد نیز مرد می باشند. 162
جدول4-2) سن پاسخ دهندگان 163
4-3) توصیف متغیر های تحقیق 165
نمودار4-4) هیستوگرام  متغیر تبلیغات بازرگانی 165
جدول4-5) توصیف متغیر فعالیت های پیشبرد فروش 166
نمودار4-5) هیستوگرام  متغیر فعالیت های پیشبرد فروش 166
جدول4-6) توصیف متغیر ارزش ویژه برند 168
نمودار4-6) هیستوگرام  متغیر ارزش ویژه برند 168
توصیف متغیر آگاهی از برند 170
نمودار4-7) هیستوگرام  متغیر آگاهی از برند 170
جدول4-8) توصیف متغیر کیفیت ادراک شده 171
نمودار4-8) هیستوگرام  متغیر کیفیت ادراک شده 171
توصیف متغیر وفاداری به برند 173
جدول4-10) توصیف متغیر وفاداری به برند 173
نمودار4-10) هیستوگرام  متغیر وفاداری به برند 173
4-4)  آزمون فرضیات تحقیق 174
جدول 4-  11) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و ارزش ویژه برند 174
جدول4-  12 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و ارزش ویژه برند 175
فرضیه های فرعی 177
1-1) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر آگاهی از برند تاثیر دارد. 177
جدول4-  13 ) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و آگاهی از برند 177
1-2) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر کیفیت درک شده تاثیر دارد. 179
جدول4-  14 ) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و کیفیت ادراک شده 179
1-3) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر تداعی های برند تاثیر دارد. 181
1-4) ادراک مشتریان از تبلیغات تجاری شرکت بر وفاداری برند تاثیر دارد. 183
جدول4-  16 ) آزمون رگرسیون بین تبلیغات تجاری و وفاداری به برند 183
جدول4-  17 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و آگاهی از برند 185
2-2) ادراک مشتریان از فعالیتهای پیشبرد فروش شرکت بر کیفیت درک شده تاثیر دارد. 186
جدول4-  18 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و کیفیت درک شده 186
2-3) ادراک مشتریان از فعالیتهای پیشبرد فروش شرکت بر تداعی های برند تاثیر دارد. 188
جدول4-  19 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و تداعی های برند 188
2-4) ادراک مشتریان از فعالیتهای پیشبرد فروش شرکت بر وفاداری به برند تاثیر دارد. 190
جدول4-  20 ) آزمون رگرسیون بین فعالیت های پیشبرد فروش و وفاداری به برند 190
 
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات 191
5-1) مقدمه 192
5-2) خلاصه تحقیق 192
5-3) نتایج آمار توصیفی 194
ب) توصیف متغیرهای تحقیق: 195
5-4) نتایج حاصل از آمار استنباطی 197
5-5) مقایسه نتایج حاصل از آزمون فرضیات با مطالعات انجام شده 199
5-7) پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق 200
5-7-1) پیشنهادات درخصوص فرضیه اصلی اول (تبلیغات تجاری) 200
5-9) محدودیت های تحقیق 207
 
فهرست منابع و مآخذ: 210
منابع لاتین: 216
پیوست 228
پیوست شماره 2: خروجی های نرم افزار 232
پیوست شماره 3: خلاصه وضعیت 245
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ دی ۹۹ ، ۱۲:۱۵
امین پورحسینی

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی، علت شناسی، سنجش و درمان)
 

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی، علت شناسی، سنجش و درمان) در 76 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 76
حجم 203 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی روانشناسی


توضیحات کامل
 

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی، علت شناسی، سنجش و درمان) در 76 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

تمایلات روانی جنسی

جنسیت 

هویت جنسی   

گرایش جنسی 

رفتار جنسی  

اختلالات میل جنسی  

اختلالات انگیختگی جنسی

اختلالات ارگاسم

اختلالات درد جنسی

علت شناسی مشکلات جنسی

سنجش مشکلات جنسی

راهنمای مصاحبه در زمینه مشکلات جنسی

کیفیت رابطه زوجین

قاعدگی

نعوظ و انزال

دانش و تربیت جنسی

محیط خانواده اصلی

خود ارضایی

روابط جنسی (ازدواج ها و ارتباط ها)

رابطه فعلی

خیالپردازی

شهوت گرایی

ملاحظات عمومی

مولفه های اصلی سکس درمانگری رفتاری

حس گذاری غیر تناسلی

تمرین کگل

چگونه این تمرینات را انجام دهیم؟

نمونه تکنیک های شناختی

افزایش آگاهی جنسی

آموزش خیال پردازی

مهارت های تمرکز توجه

زمان پذیرش بیماران جهت درمان

ایجاد توقف در آمیزش جنسی؟

تکنیک برای درمان زود انزالی(انزال زودرس)

تکنیک فشار دادن

درمان اختلال کمبود میل جنسی

مداخله ها به دو گروه اصلی تقسیم می شوند

واژینیسم

درمان

 

قسمتی از متن
جنسیت
به الگوی خصوصیات جنسی زیستی، کروموزوم ها، دستگاه تناسلی خارجی، دستگاه تناسلی داخلی، ترکیب هورمونی، غدد جنسی و خصوصیات جنسی ثانویه شخص اطلاق می گردد.
هویت جنسی
به احساس مردانگی یا زنانگی فرد گفته می شود. هر کودکی تا سن 2 تا 3 سالگی اعتقاد محکمی در مورد مونث یا مذکر بودن خود پیدا می کند.
گرایش جنسی 
به مفهوم موضوع یا هدف تکانه های جنسی فرد است و بر سه قسم است:
دگرجنس خواه                                  Homosexual
همجنس گرا                                    Heterosexual
دوجنس گرا


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ دی ۹۹ ، ۱۱:۲۵
امین پورحسینی