گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

کلمات کلیدی

.

دانلود هبلکس یا بتن سبک چیست؟

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

پرسشنامه خودپنداره ریاضی (صالح صدق پور و همکاران

دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت انواع اختلالات خلقی و شخصیتی

پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت بررسی طرح درس جامعه شناسی کار و بیکاری

جواب تمرینات کتاب 3 American English File Workbook

پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسئله

فوبی اجتماعی اضطراب

آموزش نرم افزار GeneRunner

1396)

پاورپوینت نظریه X و Y داگلاس مک گریگور.

دانلود تست هوش وکسلر بزرگسالان (WAIS-R) دکتر براهنی و همکاران

پاورپوینت آنچه مردان باید در مورد خود و همسرانشان بدانند.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد

ترجمه مقاله تاریخ حسابداری و انتقال سرمایه داری در انگلستان

پروژه طراحی

تحلیل و آنالیز بالابر دو ستونه اتومبیل

پاورپوینت روان درمانی مراجع محور کارل راجرز

دانلود نقشه هواپیمای فومی f 22

تصویر سازی کدینگ فوق العاده راحت و آسان 100 درصد تضمینی

نظم دهنده پلاستیکی لباس

پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

دانلود پروژه بررسی مشکلات امنیتی در تجارت الکترونیک

پیوندها

۲۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۶
آبان
۹۹
طراحی و مدلسازی استخر در نرم افزار Sap2000

مدلسازی تحلیل وطراحی سازه ای استخر در نرم افزار SAP2000

دانلود طراحی و مدلسازی استخر در نرم افزار Sap2000

طراحی مدلسازی SAP2000
دسته بندی عمران
فرمت فایل pdf
حجم فایل 3099 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65

 در این فایل آموزشی سعی شده به طراحی و مدلسازی استخر در نرم افزار SAP2000 پرداخته شود در این آموزش یک مدل واقعی نرم افزار درنظرگرفته شده سپس به مدلسازی اجزای آن پرداخته می­شود باتوجه به اینکه بیشتر دانشجویان و دانش پژوهان در مدلسازی خاک در نرم افزار دارای ابهام می­باشد در این جزوه آموزشی سعی شده به زبان ساده مبانی تئوری و  مدلسازی خاک در نرم افزار انجام و در انتها نیز به طرح سازه­ای استخر پرداخته میشود.

دانلود طراحی و مدلسازی استخر در نرم افزار Sap2000

  • امین پورحسینی
۲۵
آبان
۹۹

پاورپوینت زندگینامه شیخ بهائی

پاورپوینت زندگینامه شیخ بهائی شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم انسانی کاربرد دارد .


مشخصات فایل

تعداد صفحات 36
حجم 4079 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

پاورپوینت زندگینامه شیخ بهائی

 

پاورپوینت زندگینامه شیخ بهائی شامل 36 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم انسانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

بهاءالدین محمد بن‏ حسین عاملی معروف به شیخ بهائی در  ۸ اسفند ۹۲۵ - ۶ ذیحجه ۹۵۳ هجری -  در  اصفهان دیده به جهان گشود . وی  دانشمند نامدار قرن دهم و یازدهم هجری است که در دانش‌های فلسفه، منطق، هیئت و ریاضیات تبحر داشت. در حدود ۹۵ کتاب و رساله از او در سیاست، حدیث، ریاضی، اخلاق، نجوم، عرفان، فقه، مهندسی و هنر و فیزیک بر جای مانده است. به پاس خدمات وی به علم ستاره‌شناسی، یونسکو سال ۲۰۰۹ را به نام او سال «نجوم و شیخ بهایی» نامگذاری کرد.

وی در بعلبک متولد شد. دوران کودکی را در جبل عامل در ناحیه شام و سوریه در روستایی به نام «جبع» یا «جباع» زیست، او از نژاد «حارث بن عبدالله اعور همدانی» بوده‌است خاندان او از خانواده‌های معروف جبل‌عامل در قرن دهم و یازدهم خورشیدی بوده‌اند. پدر او از شاگردان برجسته شهید ثانی بوده است.

محمد ۱۳ ساله بود که پدرش عزالدین حسین عاملی به خاطر اذیت شیعیان آن منطقه توسط دولت عثمانی از یک سو و دعوت شاه طهماسب صفوی برای حضور در ایران، به سوی ایران رهسپار گردید و چون به قزوین رسیدند و آن شهر را مرکز دانشمندان شیعه یافتند، در آن سکنا گزیدند و بهاءالدین به شاگردی پدر و دیگر دانشمندان آن عصر مشغول شد. وقتی او ۱۷ ساله بود ،  پدرش به شیخ‌الاسلامی قزوین به توصیه شیخ علی منشار از سوی شاه طهماسب منصوب شد. ۱۴ سال بعد، پدر شیخ برای زیارت خانه خدا از ایران خارج شد اما در بحرین فوت کرد.

شخصیت علمی و ادبی و اخلاق و پارسای او باعث شد تا از ۴۳ سالگی شیخ‌الاسلام اصفهان شود و در پی انتقال پایتخت از قزوین به اصفهان ،  از ۵۳ سالگی تا آخر عمر منصب شیخ‌الاسلامی پایتخت صفوی را در دربار مقتدرترین شاه صفوی، شاه  عباس اول برعهده داشته باشد.

شیخ در فاصلهٔ سال‌های 965 الی 978 -  ۹۹۴ الی ۱۰۰۸ هجری -  سفرهایی چند به خارج از قلمروی صفویه داشت.این سفرها برای زیارت، سیاحت، دانش‌اندوزی و همچنین به گفته برخی مورخان به سفارت سیاسی بوده است. مکه، مصر و شام از جمله مقصد این سفرها بوده است.

وی در سال ۱۰۰۰ - 1030 هجری  - در اصفهان درگذشت و بنابر وصیت خودش جنازه او را به مشهد بردند و در جوار مقبرهٔ علی ابن موسی الرضا جنب موزه آستان قدس دفن کردند. هم‌اکنون قبر وی بین مسجد گوهرشاد و صحن آزادی و رواق امام خمینی در یکی از رواق‌ها که به نام خودش معروف می باشد است.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تاریخ تولد و مرگ شیخ بهایی

استادان

شاگردان

آثار و تالیفات

شخصیت ادبی

شخصیت سیاسی

شیخ بهایی و شاه عباس اول

جشنواره شیخ بهایی

پایان

 

عنوان :  زندگینامه شیخ بهائی

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

زندگینامه شیخ بهائی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۲۵
آبان
۹۹

پاورپوینت معاینه وضعیت روانی

پاورپوینت معاینه وضعیت روانی شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 48
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی روان شناسی


توضیحات کامل

پاورپوینت معاینه وضعیت روانی

 

پاورپوینت معاینه وضعیت روانی شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

معاینه وضعیت روانی، بخشی از ارزیابی بالینی است که مجموع مشاهدات و برداشت‌های معاینه‌کننده را در مورد یک بیمار روانی به هنگام مصاحبه توصیف می‌کند. در حالی که شرح حال و سابقه بیمار ثابت باقی می‌ماند، وضعیت روانی او ممکن است روزبه‌روز یا ساعت‌به‌ساعت تغییر یابد

معاینه وضعیت روانی در اصل از معاینه پزشکی بدنی الگو گرفته است. همان‌گونه که معاینه پزشکی بدنی برای بررسی سیستم‌های عمده‌ بدن طراحی می‌شود، معاینه وضعیت روانی نیز سیستم‌های عمده کارکرد روانی را از لحاظ روان‌پزشکی بررسی می‌کند.

در دهه‌های اخیر این روش، کانون اصلی ارزیابی بیماران در بسیاری از موقعیت‌های روان‌پزشکی بوده است. داده‌های خام حاصل از معاینه وضعیت روانی به طور انتخابی با دیگر اطلاعات مربوط به سوابق

کلی، یکپارچه می‌شود تا یک تصویر منسجم از فرد به دست آید و سرانجام به تشخیص منتهی شود

معاینه وضعیت روانی، اصولا با هدف وجود یا عدم وجود مشکلات شناختی، هیجانی یا رفتاری صورت می‌گیرد.  معاینه‌کننده در معاینه وضعیت روانی مقوله‌های زیر را مورد بررسی و سنجش قرار می‌دهد:

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه
وضع ظاهری و رفتار کلی
رفتار حرکتی
تکلم
رابطه بین درمان‌گر و بیمار
احساس
ادراک
تفکر
محتوا و فرایند تفکر
قابلیت اعتماد
پایان 

 

عنوان : معاینه وضعیت روانی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.16 مگابایت

تعداد صفحات : 48 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت معاینه وضعیت روانی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۲۴
آبان
۹۹
دانلود عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص

دانلود عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص تحقیق عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص مقاله عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص

دانلود دانلود عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص

دانلود عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص
تحقیق عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص
مقاله عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص
عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص
دسته بندی عمران
فرمت فایل zip
حجم فایل 11 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

 

فرمت فایل : ورد 

 

قسمتی از محتوی فایل

 

تعداد صفحات : 15 صفحه

عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی با توجه به اینکه عامل جاده در کنار دو عامل انسان و وسیله نقلیه در وقوع تصادفات جاده ای نقش موثری دارد ، بنابراین ایمن سازی مطلوب و مناسب راهها از طریق اصلاح طرح هندسی راه ، ساماندهی بافت سطح جاده ( روسازی راه) ، و نصب انواع علائم و تجهیزات ایمنی راهها در کاهش سوانح و حوادث جاده ای حائز اهمیت خواهد بود .
اصلاح و ساماندهی طرح هندسی راه در راههایی که از مناطق کوهستانی و ناهموار می گذرند و اغلب دارای قوسهای افقی و عمودی زیادی هستند و همچنین در نقاطی که تقاطعهای همسطح وجود دارد ، از اهمیت بیشتری برخوردار است ، ضمن اینکه نصب علائم و تجهیزات ایمنی راهها یکی از قسمتهای ضروری مهندسی راه است و جاده ای که فاقد علائم ایمنی مطلوب و مناسب باشد ، رضایت بخش نخواهد بود .
در این راستا با توجه به برخی شرایط حاکم بر راههای کوهستانی ، از قبیل عبور اکثر راهها از مناطق سخت و صعب العبور ، حجم بالای ترافیک در اغلب راههای کوهستانی ، وجود گردنه های برفگیر در سطح کوهستانی ، و عبور بارهای ترافیکی سنگین از محورهای کوهستانی ، همواره این راههای با مشکلاتی مواجه می باشند عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی از آنجا که ایمن سازی راهها معمولا به سه روش زیر انجام می پذیرد ، عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی را می توان در قالب این سه موضوع مورد بررسی قرار داد : الف) اصلاح و ساماندهی طرح هندسی راه ( اصلاح مقاطع طولی و عرضی، قوسهای قائم و افقی، عرض راه، شانه راه، شیب طولی و عرضی راه، تقاطعها و موانع دید ) ب) ساماندهی بافت سطح جاده یا روسازی راه ( اصلاح و ترمیم رویه های آسفالت و رفع هر گونه مانع از سطح راه ) ج) نصب علائم و تجهیزات ایمنی راهها ( طراحی و نصب انواع علائم ایمنی افقی و عمودی، سیستمهای روشنایی و حفاظهای ایمنی ) عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی از طریق " اصلاح و ساماندهی طرح هندسی راه" : با توجه به میزان اعتبارات کوهستانی در بخش راه و ترابری ، مهمترین و اساسی ترین مشکل موجود در زمینه اصلاح و ساماندهی طرح هندسی راه ، وضعیت توپوگرافی و موقعیت راههای کوهستانی می باشد که با توجه به عبور اغلب راههای کوهستانی از نقاط سخت و صعب العبور، عملیات تعریض، بهسازی و حذف نقاط حادثه خیز را با مشکلات جدی مواجه ساخته است .
در این خصوص می توان به محور هراز(تهران به آمل) یا کندوان(کرج به چالوس) که از محورهای ارتباطی بسیار مهم و ترانزیتی کوهستانی بوده و نقش مهمی را در سیستم حمل و نقل کشور ایفا می کند اشاره نمود که در اکثر نقاط از یکطرف به رودخانه ها و دره های نسبتا عمیق و از طرف دیگر به کوهها و صخره های مرتفع منتهی می شود و با توجه به اعتبارات مربوطه ، تعریض مناسب و حذف نقاط حادثه خیز در محور کوهستانی به آسانی امکانپذیر نبوده و علیرغم انجام فعالیتهای جدی و مستمر راهداری و راهسازی ، شاهد وقوع حوادث رانندگی زیادی در این محورها(محورهای کوهستانی) می باشیم .
عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی از طریق " اصلاح و ساماندهی بافت سطح جاده ( روسازی راه )" سطح سواره رو که بستر گردش چرخ وسایط نقلیه است بایستی همواره عاری از ناصافی ، موج و پستی و بلندی یا دست انداز باشد .
فقدان مشخصات ذکر شده سبب می گردد که

دانلود دانلود عوامل موثر بر ایمن سازی راههای کوهستانی 15 ص

  • امین پورحسینی
۲۱
آبان
۹۹
پک کامل آزمون های جذب و استخدام شامل تست های SCL90 و ایزنک

پک کامل آزمون های جذب و استخدام شامل تست های SCL90 و ایزنک

دانلود پک کامل آزمون های جذب و استخدام شامل تست های SCL90 و ایزنک

تست 
آزمون 
استخدام 
جذب 
گزینش
ُSCL90
آیزنک
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل pdf
حجم فایل 564 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

پک کامل آزمون های جذب و استخدام شامل تست های SCL90 و ایزنک

دانلود پک کامل آزمون های جذب و استخدام شامل تست های SCL90 و ایزنک

  • امین پورحسینی
۱۶
آبان
۹۹

پاورپوینت آزمون اندریافت کودکان CAT

پاورپوینت آزمون اندریافت کودکانCAT در 37 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 37
حجم 4886 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

پاورپوینت آزمون اندریافت کودکانCAT در 37 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

هدف آزمون اندریافت کودکان CAT

مراحل تفسیر آزمون اندریافت کودکان CAT

شیوه اجرای آزمون اندریافت کودکان CAT

توصیف تصاویر آزمون اندریافت کودکان CAT

 

بخشی از متن

مقدمه

آزمون اندریافت کودکان ، یک آزمون فرافکنی است که برای سنجش شخصیت کودکان ۳ الی ۱۰ ساله به‌کار می‌رود. آزمون اندریافت کودکان CAT با اقتباس از آزمون اندریافت بزرگسالان(TAT) توسط لئوپولدبلاک و سونیا بلاک در آمریکا در سال ۱۹۴۹ ساخته شد.

مواد آزمون اندریافت کودکان CAT شامل ۱۰ کارت است که روی هر یک، تصویرهایی از حیوانات مختلف در حالت‌های رفتاری شبیه به رفتار‌های انسان ترسیم شده است. علت انتخاب حیوانات به عنوان محرک دیداری فرافکن، مصاحبه‌ای بوده است که بلاک‌ها با ارنست کریز داشته‌اند. کریز، معتقد بوده است که کودکان با حیوانات بهتر از انسان‌ها فرافکنی می‌کنند.

زیرا انسان‌ها به‌ویژه بزرگسالان بازداری‌هایی را در کودکان ایجاد می‌کنند. از طرف دیگر بلاک‌ها به نظرات فروید در مورد داستان هانس کوچولو در مقاله “ترس مرضی یک کودک ۵ ساله” آشنایی داشته‌اند و می‌دانسته‌اند که در اکثر داستان‌های ملل برای کودکان، حیوانات نقش اساسی دارند.

بدین‌ترتیب لئوپولد و سونیا بلاک از ویولت لامونت تصویرگر کتاب‌های کودکان خواستند که تصاویری را بر اساس پیشنهادهای ارائه‌شده و به سلیقه‌ خود ترسیم نماید. لامونت نیز ۱۸ تصویر کشید. این تصاویر توسط بلاک‌ها و چند روان‌شناس دیگر که همگی در استفاده از آزمون TAT تجربه‌ کافی داشتند، در مورد کودکان به‌کار گرفته شد. این متخصصان نتایج آزمون‌ها را به همراه اظهار نظرهای خود به بلاک‌ها عرضه کردند. پس از بررسی نتایج به دست آمده، بلاک‌ها از میان ۱۸ تصویر ۱۰ تصویر را انتخاب کردند.

هدف آزمون اندریافت کودکان CAT

هدف آزمون اندریافت کودکان CAT کمک به روان‌شناس برای درک نوع ارتباط کودک با اطرافیان خود، آگاهی از مکانیسم‌های دفاعی مورد استفاده کودک برای سازگاری، همچنین شناخت گرایش‌ها، تعارضات، رقابت‌ها و یا ترس‌های او است.

تصاویرآزمون اندریافت کودکان CAT ، وسیله‌ای است برای برانگیختن پاسخ‌های کودک و فرافکنی وی در مورد: مشکلات تغذیه و مشکلات دهانی کودک، مشکلات مربوط به رقابت و درگیری با برادر یا خواهر، آشکارسازی طرز تلقی کودک نسبت به والدین و وسایل مربوط به روابط وی با والدین، مسائل زناشویی والدین از دید کودک( عقده‌ ادیپ یا عقده‌ الکترا و همچنین شوک اولین درک روابط زناشویی والدین).

آزمون اندریافت کودکان CAT همچنین در پی آن است که اوهام‌های کودک درباره‌ خشونت و پرخاشگری، پذیرفته شدن در دنیای والدین، ترس از تنها بودن در شب و احتمال خودارضایی، رفتار در توالت و واکنش والدین در مقابل آن را آشکار نماید.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۱۳
آبان
۹۹
دانلود پاورپوینت آشنایی با روش پژوهش داده بنیاد (گراند تئوری)

روش تحقیق گرند تئوری ماهیت گرند تئوری عناصر گرند تئوری

دانلود دانلود پاورپوینت آشنایی با روش پژوهش داده بنیاد (گراند تئوری)

روش تحقیق گرند تئوری
ماهیت گرند تئوری
عناصر گرند تئوری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 412 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

فهرست مطالب 

 

مقدمه

تاریخچه

معرفی روش پژوهش گرند تئوری

ماهیت گرند تئوری

مقولات مهم در نظریه مبنایی

اهداف تئوری زمینه ای

ویژگیهای تئوری زمینه ای

عناصر گرند تئوری

کدگذاری داده ها

انتقادات وارده به روش گرند تئوری

منابع

 

 

مقدمه

در دهه های گذشته،تاکید بر روش شناسی کیفی،جایگزین برتری برای روش شناسیکمی شده است،در واقع پژوهشی را کیفی گویند که یافته های آن با شیوه هایی غیر از روش های صرفا آماری یا هرگونه کمی کردن محض بدست آید.

هدف از تحلیل کیفی،درک معنا و ماهیت رابطه ی بین متغیرهاست.

روش های کیفی وسیله ای برای ارزیابی حقایق سنجش ناپذیر درباره ی افراد تحت مطالعه پژوهشگران است.

یکی از مهم ترین پژوهش های کیفی،نظریه پردازی داده بنیاد است که به پژوهشگران امکان میدهد تا به جای اتکا به تئوری های موجود،خود به تدوین تئوری اقدام کنند.

 

 

تاریخچه

این روش توسط دو جامعه شناس به نام های بارنی جی گلیزر و آنسلم ال اشتراوس درسال ۱۹۶۷ هنگام مطالعه بر روی بیماران در حال مرگ  و در پاسخ به مشکل موجود در رشته ی جامعه شناسی مطرح گردید. 

این دو دانشمند بعدها دچار اختلافات نظری شدند،که در نتیجه ی این اختلاف،گراند تئوری کلاسیک یا گلیزری(بدون ساختار) و گراند تئوری منسوب به اشتراوس و کوربین (ساختمند) مطرح شد که در سال ۱۹۹۰ کتاب (روش پژوهش کیفی) را چاپ نمودند.

افرادی همچون جان دیویی نیز تاثیر زیادی بر این نظریه داشته اند تا طرح گراند تئوریشکل بگیرد.

 

فایل پاورپوینت ۲۰ اسلاید

 

دانلود دانلود پاورپوینت آشنایی با روش پژوهش داده بنیاد (گراند تئوری)

  • امین پورحسینی
۱۱
آبان
۹۹

دانلود پاورپوینت آموزشی قرارداد های پیمانکاری جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 127 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

کارفرما :شخص حقوقی است که طرف  پیمان با  پیمانکار است وکارهای موضوع  پیمان برای وی انجام می شود.مجری طرح: شخصیتی حقیقی یا حقوقی است که ازطرف کارفرما  وظیفه دارد با بکارگیری سایر عوامل مدیریت و اجرا و هماهنگی آنان ، طرح را براساس گزارش امکان سنجی تصویبی با انتخاب مناسب ترین روش ودر چارچوب اعتبارات و مدت مصوب اجراء نماید.

 

 

 

مجری طرح  جهت  مدیریت، کنترل و هماهنگی  پروژه ها و مراحل اجرایی طرح  پس از کسب مجوز از مراجع ذیصلاح می تواند از یک شرکت به عنوان پیمانکار مدیریت استفاده و کلیه وظایف و مسئولیت های کارفرمایی را بجز موارد ی به وی تفویض نماید.

 

 

 


پیمانکار: شخصیتی است حقیقی یا حقوقی که با عقد قرارداد نسبت به کارفرما متعهد می شود که عملیات اجرایی پیمان را انجام دهد.پیمانکار مدیریت: شخصیتی حقوقی است که به نمایندگی از طرف مجری طرح مسئولیت مدیریت، کنترل و هماهنگی پروژه ها  و  مراحل اجرائی  را به عهده دارد.

 

 

 

پیمانکار مدیریت وظایف خود را درچارچوب  روشها، ضوابط  و دستورالعمل هایی که به تا یید مجری رسیده است  انجام داده و با اعمال مدیریت مستقیم  و  روزانه بر سایر عوامل اجرایی در مقابل مجری مسئولیت صحت انجام کیفی و کمی کار را طبق مشخصات برآوردها  و برنامه های اولیه و  تغییرات احتمالی آن با ارائه  گزارشات مستمر  به عهده دارد.

 

 

 

فهرست مطالب
انواع قراردادهای پیمانکاری
قراردادهای دو عاملی
عوامل پیمان
پروژه
مشخصه های یک پروژه
مدیریت پروژه
3 مرحله اصول مدیریت پروژه
بخش بزرگ کاری یک پروژه
بخش های بزرگ کاری یک پروژه
مراحل اجرای طرح
قرار داد پیمانکاری
مراحل اجرای پروژه های صنعتی
مطالعات شناسایی طرح     prefeasibility  )  )
مرحله امکان سنجی
basic designتهیه طرح مقدماتی
امور مربوط به تهیه طرح مقدماتی
detailed projectمطالعات تفصیلی طرح       
بخش سوم قانون برگزاری مناقصات
طبقه بندی معاملات
طبقه بندی انواع مناقصات
مناقصات از نظر روش دعوت
اعضای کمیسیون مناقصه
وظایف کمیسیون مناقصه
فرایند برگزاری مناقصات
ارزیابی کیفی مناقصه گران
مراحل ارزیابی کیفی
معیار های اصلی انتخاب پیمانکاران(براساس آئین نامه ،س.م.و.ب.ک)
ترتیب تهیه و تسلیم  پیشنهادها
شرایط تسلیم و تحویل  پیشنهادها
ارزیابی فنی بازرگانی
مناقصه در شرایط زیر تجدید می شود
مناقصه در شرایط زیر لغو می شود
مراحل انعقاد قرارداد
اسناد مناقصه
روشهای اجرای پروژه ها
مراحل تنفیذ قرارداد پیمانکاری
بخش چهارم – اسناد و مدارک پیمان
موافقت نامه  
اجزاء  پیمان ازنظرشکلی
تعاریف و مفاهیم
کسورات صورت وضعیت
پرداخت حقوق کارگران( توسط کارفرما) ازنظر قانون کار
کسورات (مالیات)  در قرارداد پیمانکاری
حق بیمه کارگران در قرارداد پیمانکاری
ماده 26- یافت اثار تاریخی و اشیاء عتیقه
ماده 27- اقامتگاه قانونی
تعهدات و اختیارات کارفرما
درباره ماده 29 پیمان
تعدیل نرخ پیمان
ماده 30-  تغییر مدت پیمان
ماده 31-  مدیریت اجرا
ماده 32 – نظارت برا جرای کار
ماده 33 – مهندس ناظر
ماده 34 – تضمین انجام تعهدات
توضیح راجع  به تضمین انجام تعهدات
ماده 36 – پیش پرداخت
ماده 37 – پرداختها
ماده 39- تحویل موقت
توضیح راجع به عدم تحویل کارفرما
ماده 42 – مسئولیتهای دوره تضمین
حوادث قهری شامل موارد زیراست
ماده 44- ممنوعیت قانونی
ماده 45 – حقوق انحصاری ثبت شده
ماده 46 – موارد فسخ پیمان
ماده 47 – اقدامات فسخ پیمان
ماده 48 – خاتمه پیمان
ماده 49. تعلیق
خسارت در قراردادهای epc
ماده 52. تسویه حساب
ماده 54. قوانین و مقررات حاکم بر پیمان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاورپوینت آموزشی قراردادهای پیمانکاری
 

دانلود پاورپوینت آموزشی قرارداد های پیمانکاری


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 127
حجم 592 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی کاریابی و کارآفرینی


توضیحات کامل
 

دانلود پاورپوینت آموزشی قرارداد های پیمانکاری جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 127 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

کارفرما :شخص حقوقی است که طرف  پیمان با  پیمانکار است وکارهای موضوع  پیمان برای وی انجام می شود.مجری طرح: شخصیتی حقیقی یا حقوقی است که ازطرف کارفرما  وظیفه دارد با بکارگیری سایر عوامل مدیریت و اجرا و هماهنگی آنان ، طرح را براساس گزارش امکان سنجی تصویبی با انتخاب مناسب ترین روش ودر چارچوب اعتبارات و مدت مصوب اجراء نماید.

 

 

 

مجری طرح  جهت  مدیریت، کنترل و هماهنگی  پروژه ها و مراحل اجرایی طرح  پس از کسب مجوز از مراجع ذیصلاح می تواند از یک شرکت به عنوان پیمانکار مدیریت استفاده و کلیه وظایف و مسئولیت های کارفرمایی را بجز موارد ی به وی تفویض نماید.

 

 

 


پیمانکار: شخصیتی است حقیقی یا حقوقی که با عقد قرارداد نسبت به کارفرما متعهد می شود که عملیات اجرایی پیمان را انجام دهد.پیمانکار مدیریت: شخصیتی حقوقی است که به نمایندگی از طرف مجری طرح مسئولیت مدیریت، کنترل و هماهنگی پروژه ها  و  مراحل اجرائی  را به عهده دارد.

 

 

 

پیمانکار مدیریت وظایف خود را درچارچوب  روشها، ضوابط  و دستورالعمل هایی که به تا یید مجری رسیده است  انجام داده و با اعمال مدیریت مستقیم  و  روزانه بر سایر عوامل اجرایی در مقابل مجری مسئولیت صحت انجام کیفی و کمی کار را طبق مشخصات برآوردها  و برنامه های اولیه و  تغییرات احتمالی آن با ارائه  گزارشات مستمر  به عهده دارد.

 

 

 

فهرست مطالب
انواع قراردادهای پیمانکاری
قراردادهای دو عاملی
عوامل پیمان
پروژه
مشخصه های یک پروژه
مدیریت پروژه
3 مرحله اصول مدیریت پروژه
بخش بزرگ کاری یک پروژه
بخش های بزرگ کاری یک پروژه
مراحل اجرای طرح
قرار داد پیمانکاری
مراحل اجرای پروژه های صنعتی
مطالعات شناسایی طرح     prefeasibility  )  )
مرحله امکان سنجی
basic designتهیه طرح مقدماتی
امور مربوط به تهیه طرح مقدماتی
detailed projectمطالعات تفصیلی طرح       
بخش سوم قانون برگزاری مناقصات
طبقه بندی معاملات
طبقه بندی انواع مناقصات
مناقصات از نظر روش دعوت
اعضای کمیسیون مناقصه
وظایف کمیسیون مناقصه
فرایند برگزاری مناقصات
ارزیابی کیفی مناقصه گران
مراحل ارزیابی کیفی
معیار های اصلی انتخاب پیمانکاران(براساس آئین نامه ،س.م.و.ب.ک)
ترتیب تهیه و تسلیم  پیشنهادها
شرایط تسلیم و تحویل  پیشنهادها
ارزیابی فنی بازرگانی
مناقصه در شرایط زیر تجدید می شود
مناقصه در شرایط زیر لغو می شود
مراحل انعقاد قرارداد
اسناد مناقصه
روشهای اجرای پروژه ها
مراحل تنفیذ قرارداد پیمانکاری
بخش چهارم – اسناد و مدارک پیمان
موافقت نامه  
اجزاء  پیمان ازنظرشکلی
تعاریف و مفاهیم
کسورات صورت وضعیت
پرداخت حقوق کارگران( توسط کارفرما) ازنظر قانون کار
کسورات (مالیات)  در قرارداد پیمانکاری
حق بیمه کارگران در قرارداد پیمانکاری
ماده 26- یافت اثار تاریخی و اشیاء عتیقه
ماده 27- اقامتگاه قانونی
تعهدات و اختیارات کارفرما
درباره ماده 29 پیمان
تعدیل نرخ پیمان
ماده 30-  تغییر مدت پیمان
ماده 31-  مدیریت اجرا
ماده 32 – نظارت برا جرای کار
ماده 33 – مهندس ناظر
ماده 34 – تضمین انجام تعهدات
توضیح راجع  به تضمین انجام تعهدات
ماده 36 – پیش پرداخت
ماده 37 – پرداختها
ماده 39- تحویل موقت
توضیح راجع به عدم تحویل کارفرما
ماده 42 – مسئولیتهای دوره تضمین
حوادث قهری شامل موارد زیراست
ماده 44- ممنوعیت قانونی
ماده 45 – حقوق انحصاری ثبت شده
ماده 46 – موارد فسخ پیمان
ماده 47 – اقدامات فسخ پیمان
ماده 48 – خاتمه پیمان
ماده 49. تعلیق
خسارت در قراردادهای epc
ماده 52. تسویه حساب
ماده 54. قوانین و مقررات حاکم بر پیمان

 

 

 

 

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی
۱۰
آبان
۹۹
پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

دانلود پاورپوینت با موضوع نظریه رشد شناختی پیاژه، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مراحل رشد پیاژه، شش خرده مرحله مرحله ی حسی – حرکتی، ویژگی های مرحله پیش عملیاتی، مرحله عملیات عینی 7 تا 11سالگی، آخرین مرحله رشد شناختی، تعامل موجود زنده با محیط، فرایند سازگاری، جذب، انطباق، فهرست منابع

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه
تحقیق نظریه رشد شناختی پیاژه
مقاله نظریه رشد شناختی پیاژه
نظریه رشد شناختی پیاژه
مراحل رشد پیاژه
بررسی نظریه رشد شناختی پیاژه
تحلیل نظریه رشد شناختی پیاژه
شش خرده مرحله مرحله ی حسی حرکتی
ویژگی های مرحله پیش عملیاتی
مرحله عملیات عینی 7 تا 11 سالگی
آخرین مرحله رشد شناختی
تعامل موجود زنده با محیط
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 238 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

دانلود پاورپوینت با موضوع نظریه رشد شناختی پیاژه، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مراحل رشد پیاژه

شش خرده مرحله مرحله ی حسی –حرکتی

ویژگی های مرحله پیش عملیاتی

مرحله عملیات عینی 7 تا 11سالگی

آخرین مرحله رشد شناختی

تعامل موجود زنده با محیط

فرایند سازگاری

جذب

انطباق

فهرست منابع

 

قسمتی از متن:

پیاژه در اثر نتایج برگرفته از پژوهش های خود ، مرحله ی حسی – حرکتی را به شش خرده مرحله تقسیم کرده است که عبارتند از :

 اول: تولد تا 2 ماهگی (دوره غلبه ی بازتاب های شرطی مانند مکیدن )

دوم: 2تا 4 ماهگی (دوره جذب تجارب جدید وانطباق و طراحی ساختارهای جدید شناختی مانند شیشه به جای پستا نک وگرفتن اسباب بازی.

سوم:4 تا 8 ماهگی (دوره درک علت و معلول های ساده و هماهنگی حواس بینایی و لامسه. مثال : آخر باری که نوزاد با دست خود به شیشه زد،به او شیر داده شد و بدین ترتیب او حالا طرحی را برای دست زدن به شیشه ی شیر آغاز می کند.

چهارم: 8 تا12 ماهگی (دوره درک بسیار ساده از مفهوم زمان و دوره ی درک بقای شی ء مثال : نوزادی که گریه می کند تا کسی او را بلند کند وقتی صدای پای پدرش را در راهروی منتهی به اتاقش می شنود ساکت می شود. او می داند که بیش از چند ثانیه ی دیگر تا آرامش او فاصله نمانده است .

پنجم: 12 تا 18 ماهگی ( دوره ی آغاز تجربه کردن جهان خارج و دستیابی به اولین تجارب حل مسئله و افزایش تقلید از سایرین. مثال: کودکان وسایل را پرت می کنند،گاز می گیرند ، لجاجت می ورزند ،اشیاء می شکنند، صرفاً برای اینکه ببینند چه اتفاق می افتد.

ششم: 18 تا 24 ماهگی (دوره ی آغاز فکرکردن، ایجاد تصور اشیاء در ذهن خود و دستیابی به راه های جدید برای حل مسأله.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " نظریه رشد شناختی پیاژه "  می باشد که در حجم 24  اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

  • امین پورحسینی
۱۰
آبان
۹۹

پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E
 

پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBTE در 79 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی با فرمت docx


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 79
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی


توضیحات کامل
 

پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E در 79 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی با فرمت docx

 

 

مشخصات فایل

 

نکته مهم : پروتکل حاضر یک پروتکل Transdiagnostic است .

نوع پروتکل : راهنما محور ( یعنی گزینش فرمولاسیون برگزاری جلسات با درمانگر است و درمانگر خود باید با توجه به ارزیابی و راهنمای موجود، جلسات را تیتر گذاری و تدوین کند ) و در مقاطعی مصاحبه ای

تعداد صفحات : 79

قابل ویرایش : بله

منابع : دارد ( به شیوه APA )

پاورقی : ندارد

قابل استفاده برای درمانگران و کسانی که آشنا به استفاده از پروتکل راهنما محورند.

تهیه کننده : وبسایت آفمَس به نشانی ofmas.ir

پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات : 09191809834 ( لطفا فقط پیامک یا تلگرام )

نحوه دریافت این فایل : بلافاصله پس ازپرداخت آنلاین 39 هزار تومان، قادر به دانلود خواهید بود .

نگارش متن با فونت b nazanin  با اندازه 14 و فاصله خطوط 1.5

 

فهرست مطالب موجود در فایل

 

پیش گفتار
مقدمه
طبقه بندی و تشخیص
ویژگی های بالینی
بی اشتهایی عصبی
وسواس پرخوری عصبی
اختلال تغذیه ای NOS
توسعه و جریان بعدی
چشم انداز Transdiagnostic
نظریه ی شناختی-رفتاری مراقبت اختلالات تغذیه ای
پرخوری عصبی
کم اشتهایی عصبی و اختلال تغذیه ای NOS
تحقیقات درمانی
افزایش درمان شناختی-رفتاری
کلیات درمان
بیمار
درمانگر
ارزیابی بیماران و آماده سازی آن ها برای درمان
دیدار (ها) ی اولیه ی ارزیابی
نتیجه ی ارزیابی
موانع CBT-E
افسردگی بالینی
سوء مصرف مداوم مواد
بحران ها و مشکلات بزرگ زندگی
ناتوانی در دنبال کردن درمان
عدم موفقیت CBT-E در گذشته
طول درمان
پیاده سازی CBT-E
پروتکل درمانی
مراحل درمان
مرحله 1
سازماندهی خودمراقبتی در زمان واقعی
سازماندهی توزین هفتگی
آموزش بیمار درباره ی مشکلات تغذیه
ایجاد " تغذیه ی منظم "
سه مشکل رایج در هنگامی که به بیماران کمک می شود این الگوی تغذیه را بپذیرند.
مشارکت سایر افراد مهم
مرحله ی 2
ایجاد یک ارزیابی مشترک از پیشرفت
طراحی مرحله ی 3
مرحله ی 3
پنج عنصر اصلی این جنبه از درمان
شناسایی ارزیابی بیش از حد و عواقب آن
گسترش حوزه های نادیده گرفتن خود – ارزیابی
بررسی و نظارت بدنی و پرهیز از آن
تشخیص فرم های غیر معمول از بررسی بدنی
تشخیص فرم های مراقبتی بیشتر برای بررسی بدنی
تشخیص " احساس چاق شدن "
مراحل تشخیص احساس چاق شدن
کاوش اولیه از ارزیابی بیش از حد
مشخص سازی رژیم غذایی
 عوارض جانبی
انواع مکانیزم های مختلفی که ممکن است بیمار با آن درگیر باشد
مرحله ی 4
کاهش خظر ابتلا به بیماری در آینده
به حداقل رساندن خطر عود
درمان پایانی
ایجاد بررسی پس از درمان
نکته های نهایی

منابع

 

توضیح در مورد شیوه توضیحات پروتکل و مبنای آن

 

درمان های راهنما محور به معالجان اجازه می دهد تا به گونه های متنوعی درمان را شخصی سازی کنند؛ شامل گسترش یک برنامه درمانی برای بیماران در مدل درمان کلی و ارزیابی جلسه به جلسه ( بر پایه ی خود مراقبتی ) برای تخمین زمان و اهداف مشارکت است. با این وجود، چالش این است که انعطاف پذیری بیشتری در فرمولاسیون درمان راهنما محور ایجاد شود که قابلیت بررسی بیماران به شیوه ای شخصی و منعطف را می دهد. امید ما این است که CBT-E یک گام جلوتر در این رویکرد است. محدودیت اصلی برخی از درمان های راهنما محور این است که درمان معمولا توسط تشخیص DSM-IV بیمار انجام می شود. این ناهمگونی را که در بیشتر دسته بندی های DSM وجود دارد نادیده می گیرد در مقابل، CBT-E از یک Transdiagnostic مشتق شده است و فرم دقیق آن به یک فرمولاسیون انفرادی تری نسبت به DSM-IV وابسته است. بنابراین، از آن جایی که درمان در آنالیز رایج تر است، یک ویژگی رفتار درمانی هم از درمان تجربی برای پرخوری عصبی مشتق شده است. یک چالش کلی در تأکید بر انعطاف پذیری بیشتر درمان، انعطاف پذیری بالینی است با مدل ساخته شده و خاص درمان راهنما محور. CBT-E برای رسیدن به این هدف با شناسایی مکانیزم هایی که اختلالات تغذیه ی بیماران خاص را حفظ می کند تلاش می کند و سپس آن ها را با شیوه ای درمانی مبتنی بر سند ( شواهد )مورد هدف قرار می دهد.

 

 

توضیح در مورد پروتکل، گروه سنی و وزنی قابل استفاده :

 

CBT-E یک درمان برای بیمارانی با یک مشکل تغذیه ای با شدت بالینی است ( یعنی اختلال ماندگار است و به طور قابل توجهی با عملکرد روانی اجتماعی یا سلامتی فیزیکی اش مرتبط است). نسخه ی بزرگسالان درمان برای بیماران 18 سال به بالا طراحی شده است. این به طور یکسان برای مردان و زنان مناسب است. از آن جایی که یک درمان مبتنی بر سرپایی بودن بیمار است، این ضروری است که برای بیمار امنیت وجود دارد که به این طریق، به لحاظ فیزیکی و روانشناسی مدیریت کند. در عمل این بدان معناست که وضعیت فیزیکی بیمار باید پایدار باشد و او نباید در معرض خودکشی باشد. درمان با بیماران در شدت طیف وزنی استفاده نشده است بلکه برای بیمارانی با BMI بین 15 و 40 طراحی شده است. اگرچه بعضی بیماران با BMI زیر 15 می توانند با CBT-E مدیریت شوند، این بهترین روش برای درمانگران با تجربه است. بیماران با یک BMI بالای 40 دارای نیازهای خاص درمانی هستند و ممکن است نامزد جراحی چاقی باشند.

 

 

نکات مهم و حقوقی پیش از خرید حقوقی :

 

این فایل توسط تیم آفمَس تهیه شده و فقط و فقط خریدار این فایل مجاز به استفاده از آن در تحقیق یا درمان خود است.


شما حق ندارید این فایل را برای فرد دیگری ارسال کنید.


هرگونه فروش اینترنتی و یا دستی این فایل حرام بوده و عقوبت اخروی و پیگیری قضایی خواهد داشت. زیرا ماه ها برای تهیه آن زحمت کشیده شده است. در صورت عدم رعایت ، بخش حقوقی آفمَس از شما شکایت خواهد کرد.


از پرینت کردن این فایل در کافی نت ها خودداری کنید .
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • امین پورحسینی