گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

گیگاداک

کلمات کلیدی

.

دانلود هبلکس یا بتن سبک چیست؟

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن.

پرسشنامه خودپنداره ریاضی (صالح صدق پور و همکاران

دانلود 12 جزوه آموزش هیپنوتیزم و مانیه تیزم

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت انواع اختلالات خلقی و شخصیتی

پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت بررسی طرح درس جامعه شناسی کار و بیکاری

جواب تمرینات کتاب 3 American English File Workbook

پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسئله

فوبی اجتماعی اضطراب

آموزش نرم افزار GeneRunner

1396)

پاورپوینت نظریه X و Y داگلاس مک گریگور.

دانلود تست هوش وکسلر بزرگسالان (WAIS-R) دکتر براهنی و همکاران

پاورپوینت آنچه مردان باید در مورد خود و همسرانشان بدانند.

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد

ترجمه مقاله تاریخ حسابداری و انتقال سرمایه داری در انگلستان

پروژه طراحی

تحلیل و آنالیز بالابر دو ستونه اتومبیل

پاورپوینت روان درمانی مراجع محور کارل راجرز

دانلود نقشه هواپیمای فومی f 22

تصویر سازی کدینگ فوق العاده راحت و آسان 100 درصد تضمینی

نظم دهنده پلاستیکی لباس

پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

دانلود پروژه بررسی مشکلات امنیتی در تجارت الکترونیک

پیوندها

پایان نامه تعیین اهمیت نسبی مولفه های بازار گرایی درعملکرد بانک

پایان نامه تعیین اهمیت نسبی مولفه های بازار گرایی درعملکرد بانک

فرمت فایل : doc

حجم : 120

صفحات : 28

گروه : علوم انسانی

توضیحات محصول :

پایان نامه تعیین اهمیت نسبی مولفه های بازار گرایی درعملکرد بانک

 

بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق) :

بازارگرایی به عنوان کاربرد و مفهوم عملیاتی بازاریابی از آن رو مورد توجه سازمان­­­­­­های عصر حاضر قرار دارد که مشتری، اکنون به دلیل پیشی­گرفتن تولید و خدمات بر تقاضا و افزایش رقابت میان تولید­­­­­کنندگان و عرضه­کنندگان انتخابگر شده است .(نیکومرام و حیدرزاده، 1385)

امروزه شناخت و پیش­بینی نیازهای مشتریان برای بنگاههای اقتصادی جهت کسب مزیت رقابتی و بخش­بندی بازار ضروری است. ­­مشتری عامل کلیدی و محوری در تقویت چابکی سازمان قلمداد می­شود و جهت­گیری کلیه اهداف استراتژی­ها و منابع سازمان حول محور جذب و نگهداری مشتری می­باشد. تقویت وفاداری مشتریان برای شرکت­هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند چالشی استراتژیک محسوب می­شود. به این معنا که با افزایش وفاداری مشتریان می­توان انتظارداشت سهم بازار وسوددهی بنگاه­اقتصادی ارتقامی­یابد. درک بازار با برنامه­ریزی واتخاذ استراتژی­های مناسب جهت وفادارکردن مشتریان وافزایش نرخ وفاداری آن­ها، منافع بلندمدت برای بنگاه اقتصادی را سبب می­شود. (حمیدزاده و غمخواری، 1388)

افزایش روزافزون رقابت، تبدیل بازارهای ­محلی به بازارهای ­جهانی، تنوع نیازها و خواسته­های مشتریان، تنوع­فرهنگی و اجتماعی و... در بازارهای مختلف، تغییر رویکردهای بازاریابی تاکتیکی فروش به رویکردهای بازاریابی استراتژیک را یک ضرورت ساخت (تغییر افق زمانی کوتاه مدت به بلند مدت). اینکه یک بنگاه چگونه می­تواند توان رقابتی خود را افزایش داده و به مزیتی رقابتی دست یابد نیازمند عملیاتی­سازی مفهوم بازاریابی بود. لذا در جهت عملیاتی­سازی آن بازارگرایی به عنوان یکی از موضوعات اصلی پژوهش در بازاریابی استراتژیک مطرح شد.

قیمت محصول : 14000 تومان

دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی